Så er nedtællingen begyndt! (DUM-fans)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2009

Juniors mor

Tynen skriver:

D. 18. august starter 9. sæson af DUM endelig!!!!!!!!

Lidt gossip er at Camilla og Benjamin venter deres 5. barn til februar, Stine med Isabella er gravid igen, Glennie og Daniel er gået fra hinanden (Men hun har dog fundet en ny Daniel hun kan hundse med) og - for jer der ikke læser  med på Se&Hør, Eb, Jubii.dk så er Malou Stella lige flyttet fra kæresten men har dog en ny i sigte.. Desuden er hun virkelig skruk og ser babyer og barnevogne over alt..
Glæder I jer ikke bare helt vildt????!!!! I DO!

Tak for al den vigtige information, og JO jeg glæder mig da  - gad vide om det kommer på NUTV før det kommer i fjerneren....?
- Helle, skabs-DUM-fan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Tynen

Juniors mor skriver:

Tak for al den vigtige information, og JO jeg glæder mig da  - gad vide om det kommer på NUTV før det kommer i fjerneren....?
- Helle, skabs-DUM-fan

Selvfølgelig kommer det da på Nuen før fjerneren.. Man er vel VIP med sådan et abb.

*Katharina vil forresten slæbe Jonas i statsamtet - men vil ikke fortælle hvorfor.
*June vil melde sig ud af samfundet i en alder af 22 år(No joke, hun mener det ganske alvorligt)
*Stine har desværre gjort sin profil på FB hemmelig da hun var træt af at folk spurgte til graviditeten hele tiden.
*Camilla og Kristian fra Mou fik en søn ved KS i juli der skal hedde Sebastian.
*Benjamin laver forsvindingnumre og glemmer at komme hjem fra arbejde, glemmer at ringe og fortælle hvor han er osv.
Camilla overvejer derfor nu at melde dem til et nyt program på Kanal4 hvor man kan få parterapi.
*Nadia (Hende der har kræft) er skuffet over at ingen fra familien vil fejre Sakarias´ 1 års fødselsdag
*Louise (Hende med Ronnie) har tabt sig 16 kg.

Hmmm.. Bum, bum.. Tror vist det var det mest sindsoprivende jeg kunne flå ud af de over 900 siders læsning på jubii.dk.. Man er vel sygemeldt
Måske smilende Mary kan joine med lidt.. Hun er spottet derinde også

Anmeld

2. august 2009

Anja

Jeg lapper det i mig !! Tak for lidt gossip ! Glæder mig til sæsonstart

Anmeld

3. august 2009

Tynen

SÅ FOR SADAN!!!

SNIGPREMIERE PÅ 9.SÆSON PÅ NUTV LIGE NU

Anmeld

3. august 2009

Lulle25

Tynen skriver:

D. 18. august starter 9. sæson af DUM endelig!!!!!!!!

Lidt gossip er at Camilla og Benjamin venter deres 5. barn til februar, Stine med Isabella er gravid igen, Glennie og Daniel er gået fra hinanden (Men hun har dog fundet en ny Daniel hun kan hundse med) og - for jer der ikke læser  med på Se&Hør, Eb, Jubii.dk så er Malou Stella lige flyttet fra kæresten men har dog en ny i sigte.. Desuden er hun virkelig skruk og ser babyer og barnevogne over alt..
Glæder I jer ikke bare helt vildt????!!!! I DO!

Glæder mig totalt og tak for gossip Der findes ikke bedre fjernsyn end DUM

Anmeld

3. august 2009

Tynen

I mellem tiden kan I se den engelske version af DUM - 16 and pregnant.
... Og så er det ganske gratis

http://www.mtv.com/ontv/dyn/16_and_pregnant/videos-full-episodes.jhtml

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.