Se mave allerede? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

Putomanen

Dig og mig <3 skriver:

Okay. Så det nok lidt det samme som mig  

Undre mig stadig lidt over, at der er så stor forskel. Men ja. Der er jo også forskel på alle graviditeter, så hvorfor ikke. 

Generelt synes jeg at der er stor forskel på graviditeter, kroppen reagerer meget forskelligt.

Nyd at det allerede kan ses, så får du en masse positive kommentarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

DianaRJS

Dig og mig <3 skriver:

Det da lidt sjovt, at der er så stor forskel på maven Og vildt at du med tvilling mave er mindre end med nogen af de andre. 

Tak for din erfaring. 

jep, børnelægen der var på stuen under fødslen kunne ikke forstå hvorfor hun skulle være der til at starte med da hun kun troede der var en dig gik det op for hende efter nogle minutter og med en kommentar om at hun aldrig havde set så lille en tvillingemave før ;P

Anmeld

28. januar 2014

linea hansen

Dig og mig <3 skriver:

Godaften i dejlige babybrugere. 

Så står jeg endelig frem som gravid. Dette er min første offentlige debat som ikke anonym. 

Jeg er 14 uger henne. Kraftig af bygning og har en del kilo for meget på sidebenene. Er første gangs gravid. 

Kan det virkelig godt passe, at maven allerede viser sig?  Mener at havde læst, at det først er meget senere, når man er første gangs gravid og overvægtig. Men jeg kan ikke skjule det længere. Andet end hvis jeg går i meget løse bluser. :/

Ikke at det gør noget selvfølgelig. Men undre mig bare 

God aften derude 

Først et tillykke jeg er selv første gang gravid og er i uge 15 og man kan godt se når jeg ikke går i forløst tøj at jeg er gravid men har kun en lille bule på maven  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.