Se mave allerede? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
12 svar
1 synes godt om
26. januar 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Godaften i dejlige babybrugere. 

Så står jeg endelig frem som gravid. Dette er min første offentlige debat som ikke anonym. 

Jeg er 14 uger henne. Kraftig af bygning og har en del kilo for meget på sidebenene. Er første gangs gravid. 

Kan det virkelig godt passe, at maven allerede viser sig?  Mener at havde læst, at det først er meget senere, når man er første gangs gravid og overvægtig. Men jeg kan ikke skjule det længere. Andet end hvis jeg går i meget løse bluser. :/

Ikke at det gør noget selvfølgelig. Men undre mig bare 

God aften derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

Mor Christa

Dig og mig <3 skriver:

Så står jeg endelig frem som gravid. Dette er min første offentlige debat som ikke anonym. 

Jeg er 14 uger henne. Kraftig af bygning og har en del kilo for meget på sidebenene. Er første gangs gravid. 

Kan det virkelig godt passe, at maven allerede viser sig?  Mener at havde læst, at det først er meget senere, når man er første gangs gravid og overvægtig. Men jeg kan ikke skjule det længere. Andet end hvis jeg går i meget løse bluser. :/

God aften derude 

Uhm.. Første gang jeg var gravid kunne man først se det efter uge 20+, og jeg er almindelig af bygning, men jeg har helt sikkert hørt om førstegangsgravide hvor man kan se maven tidligere 
Her anden gang fik jeg mave på omkring uge 6-7 og den er kæmpe nu (24+1)

Anmeld

26. januar 2014

DianaRJS

Dig og mig <3 skriver:

God aften derude 

det er meget forskelligt

ved min den ældste kunne du ikke se jeg var gravid før uge 30+ ved nr 2 kunne man i uge 16 og ved tvillingerne uge 13 ca, udover det var jeg grande ved nr 1, og lidt mindre ved nr 2 og med tvillingerne havde jeg faktisk mindre mave en ved de 2 andre ;P

Anmeld

26. januar 2014

Putomanen

Jeg kunne godt tåle at tabe mig 5-10 kg, da jeg blev gravid.
Da jeg fortalte om graviditeten på arbejdet i uge 14, var der allerede nogle der havde luret den, pga en voksende mave. Det skyldtes dog mest at jeg var oppustet.
Så maven kan sagtens vise sig tidligt. Det er meget forskelligt fra person til person

Anmeld

26. januar 2014

AnthonsMor

Dig og mig <3 skriver:

God aften derude 

Sådan var det også hos mig da jeg var gravid, der blev jeg også rigtig hurtigt stor faktisk

Jeg er 30 kilo eller mere, overvægtig, så det kan nemt lade sig gøre

Anmeld

27. januar 2014

Mor Christa skriver:

Uhm.. Første gang jeg var gravid kunne man først se det efter uge 20+, og jeg er almindelig af bygning, men jeg har helt sikkert hørt om førstegangsgravide hvor man kan se maven tidligere 
Her anden gang fik jeg mave på omkring uge 6-7 og den er kæmpe nu (24+1)

Okay Ja har også hørt maven skulle komme meget tidlig anden gang. Men forholdsvis sent første gang. 

Men tak for din erfaring

Anmeld

27. januar 2014

DianaRJS skriver:

det er meget forskelligt

ved min den ældste kunne du ikke se jeg var gravid før uge 30+ ved nr 2 kunne man i uge 16 og ved tvillingerne uge 13 ca, udover det var jeg grande ved nr 1, og lidt mindre ved nr 2 og med tvillingerne havde jeg faktisk mindre mave en ved de 2 andre ;P

Det da lidt sjovt, at der er så stor forskel på maven Og vildt at du med tvilling mave er mindre end med nogen af de andre. 

Tak for din erfaring. 

Anmeld

27. januar 2014

Putomanen skriver:

Jeg kunne godt tåle at tabe mig 5-10 kg, da jeg blev gravid.
Da jeg fortalte om graviditeten på arbejdet i uge 14, var der allerede nogle der havde luret den, pga en voksende mave. Det skyldtes dog mest at jeg var oppustet.
Så maven kan sagtens vise sig tidligt. Det er meget forskelligt fra person til person

Okay. Så det nok lidt det samme som mig  

Undre mig stadig lidt over, at der er så stor forskel. Men ja. Der er jo også forskel på alle graviditeter, så hvorfor ikke. 

Anmeld

27. januar 2014

AnthonsMor skriver:

Sådan var det også hos mig da jeg var gravid, der blev jeg også rigtig hurtigt stor faktisk

Jeg er 30 kilo eller mere, overvægtig, så det kan nemt lade sig gøre

Okay. Det det samme her.

Tak for din erfaring. 

Anmeld

27. januar 2014

Morigen

Dig og mig <3 skriver:

God aften derude 

Jeg har en kollega man også kunne se det på da hun var 14 uger henne hun er også førstegangs gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.