Hul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

Rockertand

Maja84 skriver:

Tja jeg fik at vide hos min gynækolog at der er levedygtige sædceller i præsæden og man godt kan blive gravid, selvom sansynligheden er lille, så er risikoen der

Det er ikke beskrevet eller bevist i meget omfattende undersøgelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Kløver

Rockertand skriver:

Det er ikke beskrevet eller bevist i meget omfattende undersøgelser.

Det ved jeg ikke noget om, men regner med at min gynækolog som bla sidder med fertilitetsbehandling og prævention ved om der kan være en risiko

Anmeld

25. januar 2014

Rockertand

Maja84 skriver:

Det ved jeg ikke noget om, men regner med at min gynækolog som bla sidder med fertilitetsbehandling og prævention ved om der kan være en risiko

Det er også derfor det er så svært at rykke på de påstande, for der er rigtig mange læger i alle afskygninger, der ikke prioriterer at tilegne sig evidens fra nyere undersøgelser, men det tjener man jo heller ikke penge på, og det er jo en gammel, risikofri tese at slynge ud, og den har ikke nogen praktisk betydning for en gynækologs arbejde.

Anmeld

25. januar 2014

Kløver

Rockertand skriver:

Det er også derfor det er så svært at rykke på de påstande, for der er rigtig mange læger i alle afskygninger, der ikke prioriterer at tilegne sig evidens fra nyere undersøgelser, men det tjener man jo heller ikke penge på, og det er jo en gammel, risikofri tese at slynge ud, og den har ikke nogen praktisk betydning for en gynækologs arbejde.

Tror det kræver en del både at bevise og modbevise og tror det er meget omfattende. Uanset er der jo ingen grund til at risikere noget, hvis man ikke ønsker graviditet eller smitte af kønssygdomme (sidstnævnte er jo nokker til dem som ikke er i fast forhold )

Anmeld

25. januar 2014

Rockertand

Maja84 skriver:

Tror det kræver en del både at bevise og modbevise og tror det er meget omfattende. Uanset er der jo ingen grund til at risikere noget, hvis man ikke ønsker graviditet eller smitte af kønssygdomme (sidstnævnte er jo nokker til dem som ikke er i fast forhold )

Der er skam lavet store lægevidenskabelige undersøgelser med præsæd, der netop understreger, at der ikke kan spores sædceller.

Anmeld

25. januar 2014

Kløver

Rockertand skriver:

Der er skam lavet store lægevidenskabelige undersøgelser med præsæd, der netop understreger, at der ikke kan spores sædceller.

Okay har jeg ikke hørt, men jeg holder mig til hvad gynækologen siger, regner med de siger tingene af en årsag.

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

Nu nu er det jo heller ikke præsæd jeg er bange for at blive gravid af .. Der var et hul i kondomet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.