Hul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. januar 2014

Anonym trådstarter

Hejsa

Vi er i den situation at der gik hul i kondomet for to dage siden. I går fik jeg æggehvide agtig udflåd, og i dag har jeg helt klart ægløsning.

Der er vel egentlig mulighed for graviditet? Men man kan da bare umuligt synes at det er meget sæd der kan komme ud af sådan et lille hul..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

UnderCover37

Hejsa

Vi er i den situation at der gik hul i kondomet for to dage siden. I går fik jeg æggehvide agtig udflåd, og i dag har jeg helt klart ægløsning.

Der er vel egentlig mulighed for graviditet? Men man kan da bare umuligt synes at det er meget sæd der kan komme ud af sådan et lille hul..

Der skal kun en enkelt sædcelle til...

Hvis I ikke ønsker en graviditet skulle du nok ha taget en fortrydelsespille (kan tages op til 72 timer efter så det kan måske lige nåes..) 

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Der skal kun en enkelt sædcelle til...

Hvis I ikke ønsker en graviditet skulle du nok ha taget en fortrydelsespille (kan tages op til 72 timer efter så det kan måske lige nåes..) 

Man tænker virkelig bare at det er så usædvanligt.. Men du har ret. Der skal kun en enkelt celle til, og hvis der er er noget godt sekret den kan leve i...

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man tænker virkelig bare at det er så usædvanligt.. Men du har ret. Der skal kun en enkelt celle til, og hvis der er er noget godt sekret den kan leve i...

Usandsynligt* skulle der stå.

Anmeld

25. januar 2014

UnderCover37

Anonym skriver:

Usandsynligt men desværre muligt; tænk bare på at der er utallige der bliver gravide af præsæd m.m når de dyrker afbrudt samleje fx...

Håber udfaldet bliver som I ønsker...

Anmeld

25. januar 2014

Rockertand

UnderCover35 skriver:

Usandsynligt men desværre muligt; tænk bare på at der er utallige der bliver gravide af præsæd m.m når de dyrker afbrudt samleje fx...

Det er stadigvæk en meget vedholdende skrøne, at man kan blive gravid af præsæd - men hvis manden trækker sig for sent fordi han overvurderer egne evner eller simpelthen ikke kan mærke, at han allerede er nået så langt, så kan det sagtens lade sig gøre.

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Ja du har ret! Tak

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er stadigvæk en meget vedholdende skrøne, at man kan blive gravid af præsæd - men hvis manden trækker sig for sent fordi han overvurderer egne evner eller simpelthen ikke kan mærke, at han allerede er nået så langt, så kan det sagtens lade sig gøre.

Jeg har hørt at der også er gode celler i præsæden. Det kan man sagtens blive gravid af

Anmeld

25. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har hørt at der også er gode celler i præsæden. Det kan man sagtens blive gravid af

Men det bliver jo ikke mere sandt af at blive gentaget?
Hvis man gider at sætte sig ind i det, så vil man i faglitteraturen kunne læse, at der biologisk set ikke er sammenhæng den påstand, så det vil være ret uddannende, hvis man i stedet for at bringe urigtige oplysninger videre (generelt set) undersøger faktum og viderebringer det i stedet

Anmeld

25. januar 2014

Kløver

Rockertand skriver:

Men det bliver jo ikke mere sandt af at blive gentaget?
Hvis man gider at sætte sig ind i det, så vil man i faglitteraturen kunne læse, at der biologisk set ikke er sammenhæng den påstand, så det vil være ret uddannende, hvis man i stedet for at bringe urigtige oplysninger videre (generelt set) undersøger faktum og viderebringer det i stedet

Tja jeg fik at vide hos min gynækolog at der er levedygtige sædceller i præsæden og man godt kan blive gravid, selvom sansynligheden er lille, så er risikoen der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.