Anonym skriver:
Jeg er simpelhen katte elsker med stort 
vi havde en kat fra et internat i nogle mdr men måtte levere den tilbage da den blev skør i hoved.. fandt så siden ud af at det havde været en ude kat hvilket de havde sagt først det ikke var.. og så blev den jo lukket inde som indekat.. hmm forstår godt han gik amok...
nåå men sagen er den vi flytted så i noget andet for et år siden og her må vi faktisk ikke havde kat ifølge kontrakten men udlejer har idag giver grønt lys for vi får 1 kat

nåå men alså vi bor i en 48 kw lejelighed med køkken soveværelse badværelse og stuen er så der man kommer ind af hoveddøren også... vil det være dyreplageri at anskaffe sig en kat?? vi bor meget meget godt her selv om det er småt da det er ok pris og vi har ikke alverdens penge.. men vi har så vi kan få den til læge osv... jeg brænder virkelig for at hente en kat næste mdr men vil bare ikke havde den ikke har det godt.. Hvad skal jeg gøre ?? 
Jeg eeeelsker katte men kunne aldrig finde på at lukke dem inde uden mulighed for at komme ud. Vi har 86 kvm og jeg synes stadig det er alt, alt for lidt.
Så nej, jeg ville ikke få kat hvis den kun skulle være lukket inde, især ikke på 45 kvm.
Men der er jo masser at indekatte, der har det fint, så hvis du bedømmer at den kan få et godt liv hos jer er det jo fint (:
Så længe den er van til at være indekat
Anmeld