Isabel85 skriver:
Inden NF skanningen, havde jeg bare en meget stærk følelse af, at vi ville få en pige. Jeg drømte det også flere gange. Og jeg havde ret
hun var meget aktiv i maven, og det gjorde virkelig ondt nogen gange når hun sparkede, og hun er også en lille sprællemand, fuld af energi, selvom hun kun er 3 mdr. gammel
Men udseendesmæssigt, så er hun slet ikke som jeg havde regnet med. Min kæreste og jeg havde næsten ikke noget hår da vi var babyer, men vores datter blev født med meget hår, og det er brunt, vi havde blond hår. Jeg havde også regnet med, at hun ville ligne sin far, men det gør hun slet ikke. Hun ligner min lillebror, da han var lille. Men det kan ændre sig meget med tiden 
Hvor sjovt har hørt flere der siger de drømmer om hvad køn det er. og er da sjovt at det passede. Jeg drømte begge dele. men var en dreng der kom selvom faren blev ved med at kalde ham Emma.

selv var jeg nok i tvivl.

Og er sjovt det med udseende. min søn havde mørke øjne og langt mørkt hår ved fødsel, da han havde tabt det blev han lyshåret og fik blå øjne. har overvejet og jeg fik en forkert dreng med en dag men er sikker

både faren og jeg har mørkt hår men faren har så blå øjne. men er sjovt, da han er ved at ligne min kæreste mere, da han har blå/grønne øjne og lyst hår og de går begge ekstremt op i biler hvor hverken mig eller hans far gør det. så er lidt sjovt.
Anmeld