Som overskriften siger, kunne i mærke hvordan jeres børn inde i maven var, før de kom ud, og til dem der venter/har flere mærke forskel på jeres børnene(inde i maven)?
Nu venter jeg nr 2 barn og er nu 15+6. Jeg har kunne mærke den bette i et stykke tid og har en fornemmelse af hvordan h*n er.
Første gang fik jeg en dreng, som nu er lidt over 2 år. inde i maven var der meget gang i ham. Han sparkede ekstremt meget og var ikke i tvivl om at han var en med gang i ham, når han var vågen, men når jeg sang for maven, var der helt ro, og han sov godt, så godt, at jeg var i tvivl, om han levede til tider, da han sov meget tunge søvne. Da han kom ud, sov han helt vildt godt, og han sov igennem forholdsvis tidligt, og sover godt til middag. Han er fra september og selv nytårsaften var han væk hele natten selvom der var kanonslag næsten uden for døren. Men når han er vågen er der gang i ham, han spæner rundt og laver ballade.
Denne gang følelse det anderledes, der er ikke spark på samme måde, men der bliver skubbet meget, så meget at jeg for et stykke tid tiden kunne se uden på maven at h*n skubbede ud ad. Men er noget helt andet, det følelses som en roligt barn, der laver rolige bevægelser, og gjorde den også til scanning, hvor min søn hoppede rundt der inde, var denne helt rolig. Men samme tid med det har jeg på fornemmelsen af at h*n bliver et barn der kommer til at græde mere end den store, men at det ikke er som i skrig som den store, hvor jeg derimod skal reagere bedre for at høre om det græder.
Jeg er meget spændt på om det også denne gang er rigtigt det jeg fornemmer. Og jeg synes det ville være sjovt at prøve at høre hvordan andre har det, hvis i har lyst til at dele. Jeg beklager min lange besked, og håber at i forstår den måde jeg skriver på, og siger på forhånd tak.

Også lige et billede af maven fra i dag og Af den store dreng der render rundt på trods af han er syg i dag.