Korrekt oplysning om kønnet ved MD-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

JH12

Vi fik afvide det var en pige og ud kom en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er førstegangs gravid nu 

men vi valgt ikk at vide det indtil jeg føder

Så har stemt blank 

Anmeld

24. januar 2014

Tvebakken

Venter nr. 4 nu - de første 2 gange vidste vi det ikke - og det var en fantastisk oplevelse og overraskelse( fik 2 piger).

3. gang - hvor der var gået 6 år fra den yngste, der valgte vi at vide det - dels pga. at jeg havde behov for at vide, hvis det blev en dreng, nu jeg var så vant til pige - men også fordi vi var pokkers nysgerrige, og de store var så store, at de pludselig også kunne være med.
Fik en pige at vide, og ud kom en pige mere.

Nu her har vi også valgt at få det at vide - faktisk lidt af de samme grunde. Ingen tvivl om ,at en dreng også vil være velkommen, jeg skal bare vænne mig til tanken, når nu jeg har 3 piger.
- Vi har faktisk denne gang valgt at købe os en ekstra kønsscanning - så har vi 2 vurderinger - og vi kan få det hurtigere at vide - jeg er drøn utålmodig.

Har i øvrigt stemt rigtigt i afstemning, baseret på nr. 3.

Anmeld

24. januar 2014

FamilenStorm

Ved første graviditet fik vi at vide at det blev en pige, og det var også det vi fik

Anden graviditet fik vi at vide at det var en lille dreng, og ud kom en lille dreng

Så her holdte det stik begge gange

Anmeld

24. januar 2014

Trekløver(:

Fik afvide det var en pige, og ud kom en pige tror godt nok det er meget sjældent de tager fejl.

Anmeld

24. januar 2014

Morigen

M_V skriver:

Fik afvide det var en pige, og ud kom en pige tror godt nok det er meget sjældent de tager fejl.

Ja det kunne godt se sådan ud på afstemningen

Anmeld

24. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt, da vi valgte IKKE at vide kønnet nogen af de 2 gange jeg har været gravid

Anmeld

24. januar 2014

Clisolka

Begge mine MD-scanninger har holdt stik! Første gang fik vi besked om at det var en pige - ud kom en pige  Overlægen var 1000 % sikker 

Her 2. gang var der ingen tvivl, han lå og viste alt  Ud kom en dreng 

Anmeld

24. januar 2014

(august)

Er 3. gangs gravid og ved de to første kom der piger ud og det var også det de skønnede ved MD-scanningen. Her 3. gang har de også sagt en pige, så vi kigger kun på pige navne 

Anmeld

24. januar 2014

Papillon

Kan ikke selv svare endnu, men kan godt lide resultatet af afstemningen, da jeg i dag har fået at vide til MD, at det stadig er en pige, vi venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.