Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi fik det rigtige køn af vide, men der var bestemt heller ingen tvivl om det var en dreng for han havde lagt sig så det var meget tydeligt og nemt at se
Morigen skriver: Er blevet lidt nysgerrig efter om hvor mange det har passet ved hvis de har sagt pige til skanningen og der kom en pige ud. Eller fik de en dreng hvor de fik at vide det blev en pige. og Omvendt fik oplyst dreng og fik en pige.. har hørt om et par tilfælde...
Er blevet lidt nysgerrig efter om hvor mange det har passet ved hvis de har sagt pige til skanningen og der kom en pige ud. Eller fik de en dreng hvor de fik at vide det blev en pige. og Omvendt fik oplyst dreng og fik en pige.. har hørt om et par tilfælde...
Jeg har to unger.. Begge gange ved MD blev der sagt at jeg ventede drenge.. Og det har passet begge gange..
altså i min sidste graviditet fik jeg af vide til alle mine scanninger igennem graviditeten at jeg ventet en dreng og ud kom en pige
denne gang har jeg fået af vide jeg venter en dreng igen sååååå lad os se hva der kommer ud hahahaha
E.J.mor. skriver: altså i min sidste graviditet fik jeg af vide til alle mine scanninger igennem graviditeten at jeg ventet en dreng og ud kom en pige denne gang har jeg fået af vide jeg venter en dreng igen sååååå lad os se hva der kommer ud hahahaha
Morigen skriver: Vi vidste det ikke ved den første, men vil gerne vide det den her gang Det bliver da spændende at se om de har ret den her gang så
Vi vidste det ikke ved den første, men vil gerne vide det den her gang Det bliver da spændende at se om de har ret den her gang så
jeg har købt en masse drenge tøj og mange andre ting i blå men ja nu får jeg at se
alt er velkommen mangler bare at finde et navn.
E.J.mor. skriver: jeg har købt en masse drenge tøj og mange andre ting i blå men ja nu får jeg at se alt er velkommen mangler bare at finde et navn.
Jeg fik det jeg blev fortalt til MD, en dreng
Morigen skriver: Om ikke andet hvis det bliver en pige, så er det bedre at give en pige blåt på end lyserødt på en dreng
Om ikke andet hvis det bliver en pige, så er det bedre at give en pige blåt på end lyserødt på en dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128