Gravid 4+5. Kraftige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

Kamilla-m

Godt du fik ringet - håber alt er ok ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Tak for tillykke. 

Jeg er virkelig spændt på det. min læge ville nok aldrig sige, at det var godt jeg kom alligevel. Han er rigtig flink, men lidt sært når man kender ham lidt privat også 

men jeg skal nok give Update når jeg kommer hjem! Kan bare næsten ikke vente til kl elleve nu

Nej ventetid er aldrig sjovt… 
Men krydser fingre for at alt er OK…. 

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Clgh skriver:

Nej ventetid er aldrig sjovt… 
Men krydser fingre for at alt er OK…. 

Tak! :-) ja bare det snart går over i hvert fald, jeg ville gerne holde det hemmeligt Til efter scanning. Så håber bare, at alt går godt! 

Anmeld

24. januar 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Ja det er rigtig nok. Jeg har bare altid haft den opfattelse af at hvis man ringer til lægen og han siger der ikke er noget galt, så har man spildt deres tid  

Du skal ikke føle, at du spilder din læges tid. Læger med en privat praksis får betaling pr. konsultation, de har, så din læge tjener penge på, at du henvender dig

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Så kom jeg hjem fra lægen. Ingen blærebetændelse. Alt så fint ud. Men min læge sagde, at hvis jeg er gravid uden for livmoderen, vil jeg blive meget mere syg, men så skal jeg selvfølgelig komme tilbage. Jeg har også fået tid til undersøgelsen i uge 8, så de tror da på, at det nok skal gå. 

Jeg fortalte min læge, at jeg gerne ville fortælle nyheden den 1. April. men han mente lidt, at man burde fortælle det til de nærmeste nu, hvis der skulle gå noget galt, så har man nogen at trøste sig ved. Men jeg ved ikke rigtig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.