Gravid 4+5. Kraftige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
14 svar
1 synes godt om
24. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej i skønne damer.

Jeg får virkelig kraftige smerter midt på maven. Det sker 2-3 gange hver nat og gerne 2-3 gange om dagen også. Jeg går på toilettet hver gang, fordi jeg tror, at der skal noget ud, men intet kommer. Smerter er så voldsomme, at jeg får svedture og derefter en rystetur. Jeg har nu i to dage ikke været på arbejde jeg er sådan en type, der helst ikke ringer til lægen, for ingenting. Men hvad dælen skal jeg lige gøre? Og er det normalt at have så ondt??

Jeg håber i vil svare hurtigt:-)

venlig hilsen den fortvivlede nordjyde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Hej i skønne damer.

Jeg får virkelig kraftige smerter midt på maven. Det sker 2-3 gange hver nat og gerne 2-3 gange om dagen også. Jeg går på toilettet hver gang, fordi jeg tror, at der skal noget ud, men intet kommer. Smerter er så voldsomme, at jeg får svedture og derefter en rystetur. Jeg har nu i to dage ikke været på arbejde jeg er sådan en type, der helst ikke ringer til lægen, for ingenting. Men hvad dælen skal jeg lige gøre? Og er det normalt at have så ondt??

Jeg håber i vil svare hurtigt:-)

venlig hilsen den fortvivlede nordjyde! 

Jeg ville nok ringe til lægen… Selvom der måske ikke er noget galt, så er det bedre at være på den sikre side - og så skal du heller ikke gå og spekulere på det..

Better to be safe than sorry...

Anmeld

24. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Jeg ville tage at ringe til lægen. Det lyder ikke sundt!
Og tillykke med graviditeten

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Clgh skriver:

Jeg ville nok ringe til lægen… Selvom der måske ikke er noget galt, så er det bedre at være på den sikre side - og så skal du heller ikke gå og spekulere på det..

Better to be safe than sorry...

Ja det er rigtig nok. Jeg har bare altid haft den opfattelse af at hvis man ringer til lægen og han siger der ikke er noget galt, så har man spildt deres tid  

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg ville tage at ringe til lægen. Det lyder ikke sundt!
Og tillykke med graviditeten

Tak!! Jeg tror stadig ikke helt på det, før man ser billeder :-D men ja jeg må ringe til lægen her kl otte, det er i hvert fald ikke nemt at holde en graviditet hemmeligt, hvis de smerter fortsætter

Anmeld

24. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Tak!! Jeg tror stadig ikke helt på det, før man ser billeder :-D men ja jeg må ringe til lægen her kl otte, det er i hvert fald ikke nemt at holde en graviditet hemmeligt, hvis de smerter fortsætter

Jeg troede nu heller ikke helt på det før en tidlig scanning.
Nej det bliver lidt svært, Men håber ikke at det har noget med graviditeten at gøre.

Ja det synes jeg du skal gøre.

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

min læge synes jeg skal komme op med urinprøve kl elleve, og så vil han trykke lidt på maven også. hvad kan en urinprøve vise ved sådan noget? Åh jeg hader virkelig at gå til lægen men håber selvfølgelig, at han siger det hele er ok. 

Anmeld

24. januar 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

min læge synes jeg skal komme op med urinprøve kl elleve, og så vil han trykke lidt på maven også. hvad kan en urinprøve vise ved sådan noget? Åh jeg hader virkelig at gå til lægen men håber selvfølgelig, at han siger det hele er ok. 

Urinprøven er nok til at bekræfte graviditet jeg krydser fingre! Kom med Update når di har en )

Anmeld

24. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

Ja det er rigtig nok. Jeg har bare altid haft den opfattelse af at hvis man ringer til lægen og han siger der ikke er noget galt, så har man spildt deres tid  

Da jeg var omkring 15 uger henne begyndte jeg at få en masse smerter i maven, og selvom der ikke var noget galt, så sagde min læge, at det var godt at jeg fik det tjekket. 
Så synes bestemt ikke, at du skal føle at du spilder deres tid 

Og forresten tillykke med graviditeten 
- selvom det selvfølgelig ikke er sjovt med smerterne. 

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Tak for tillykke. 

Jeg er virkelig spændt på det. min læge ville nok aldrig sige, at det var godt jeg kom alligevel. Han er rigtig flink, men lidt sært når man kender ham lidt privat også 

men jeg skal nok give Update når jeg kommer hjem! Kan bare næsten ikke vente til kl elleve nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.