Hvad kan det være? (Kat)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

WantingBaby2012

Noneother skriver:

Kan jo selvfølgelig ikke se om den er hævet. som en byld jo er, men hvis den er, så er det nok.

Nu var mit bud ud fra at du skrev sår/byld.

men de kan komme meget hurtigt ellers. Jeg lagde ikke mærke til noget, før min kat lige pludselig havde en halv tennisbold i nakken.

Den er ikke hævet. Det er mere sådan 2 åbne sår ved siden af hinanden. 

Selvom hun ikke virker mærket af det som sådan, så tager vi lige et smut forbi dyrelægen. Hvis nu der er mere end det vi lige kan se. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Noneother

WantingBaby2012 skriver:

Den er ikke hævet. Det er mere sådan 2 åbne sår ved siden af hinanden. 

Selvom hun ikke virker mærket af det som sådan, så tager vi lige et smut forbi dyrelægen. Hvis nu der er mere end det vi lige kan se. 

Det er altid en god idé lige at tjekke med dyrlægen når katten har åbne sår på den måde.

Håber det ikke er mere end det.

Anmeld

24. januar 2014

WantingBaby2012

Noneother skriver:

Det er altid en god idé lige at tjekke med dyrlægen når katten har åbne sår på den måde.

Håber det ikke er mere end det.

Dyrelægen sagde at det var bidsår, og der var åbenbart ikke kun 2 sår men en del flere små sår rundt om også som vi ikke kunne se pga håret. 

Hun gav den noget smertestillende og antibiotika og vi skal selv give hende 2 gange om dagen i en uge. Vi skulle desuden skylle det og holde øje med at det ikke hævede og blev til bylder som så kræver bedøvelse osv for at fjerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.