39+0 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Michelle21

Pcokate skriver:

Uhh spændene  jeg håber hun får ret

Det håber jeg også, min slimprop røg jo i morges og har haft rimelig mange mens smerter idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Clisolka

Flot mave! 

I dagene op til min fødsel havde jeg kraftige plukveer der trak om i lænden  Jeg sender en masse vestøv afsted til dig, så du snart kan hilse på bettemanden 

Anmeld

23. januar 2014

Michelle21

Babymor1013 skriver:

Flot mave! 

I dagene op til min fødsel havde jeg kraftige plukveer der trak om i lænden  Jeg sender en masse vestøv afsted til dig, så du snart kan hilse på bettemanden 

Årh mange tak

Jaa jeg håber også lidt det kunne være optræk til noget, og min jordemoder tror jeg føder i weekenden  

Anmeld

23. januar 2014

Anonymo

Michelle21 skriver:

Hold da op hvor er det vildt og være nået så langt, jeg synes ikke det var ret lang tid siden jeg var 20 uger henne, nu har jeg en uge til termin, vi er meget utålmodig nu, nu vil vi gerne se vores lille vidunder.

Min krop er en smule belastet af det nu, så håber snart han melder sin ankomst, min slimprop røg i morges, har mens smerter og trækken om i lænden, håber lidt det er tegn, mon det er det????

Og så døjer jeg ufattelig meget med mange rigtig irriterende plukveer

Når men jeg synes efterhånden heller ikke jeg kan blive meget større :p i får i hvertfald et par billeder af min struttende mave :p

Sikken fin mave

Anmeld

23. januar 2014

Babydrøm

Hold da op hvor er det vildt og være nået så langt, jeg synes ikke det var ret lang tid siden jeg var 20 uger henne, nu har jeg en uge til termin, vi er meget utålmodig nu, nu vil vi gerne se vores lille vidunder.

Min krop er en smule belastet af det nu, så håber snart han melder sin ankomst, min slimprop røg i morges, har mens smerter og trækken om i lænden, håber lidt det er tegn, mon det er det????

Når men jeg synes efterhånden heller ikke jeg kan blive meget større :p i får i hvertfald et par billeder af min struttende mave :p

Rigtig flot mave Håber snart den lille vil have fødselsdag

Anmeld

23. januar 2014

Mie89

Michelle21 skriver:

Uhh hvor er det spændende om i snart får jeres dreng at se !  Håber du ikke skal vente alt for længe 

Rigtig smuk mave! 

Anmeld

23. januar 2014

Michelle21

Termin2014 skriver:

Sikken fin mave

Mange tak, i lige måde

Anmeld

23. januar 2014

Michelle21

AnnL skriver:

Rigtig flot mave Håber snart den lille vil have fødselsdag

Mange tak, ja det håber jeg virkelig, men nu må vi se

Anmeld

23. januar 2014

Michelle21

Mie89 skriver:

Uhh hvor er det spændende om i snart får jeres dreng at se !  Håber du ikke skal vente alt for længe 

Rigtig smuk mave! 

Årh mange tak  Jeg håber heller ikke der går for længe jeg vil gerne have ham ud nu

Anmeld

23. januar 2014

Mie89

Michelle21 skriver:

Årh mange tak  Jeg håber heller ikke der går for længe jeg vil gerne have ham ud nu

Kan så godt forstå dig !  Jeg er 29+1 idag, og jeg er også så småt ved at blive utålmodig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.