39+0 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
26 svar
14 synes godt om
23. januar 2014

Michelle21

Hold da op hvor er det vildt og være nået så langt, jeg synes ikke det var ret lang tid siden jeg var 20 uger henne, nu har jeg en uge til termin, vi er meget utålmodig nu, nu vil vi gerne se vores lille vidunder.

Min krop er en smule belastet af det nu, så håber snart han melder sin ankomst, min slimprop røg i morges, har mens smerter og trækken om i lænden, håber lidt det er tegn, mon det er det????

Og så døjer jeg ufattelig meget med mange rigtig irriterende plukveer

Når men jeg synes efterhånden heller ikke jeg kan blive meget større :p i får i hvertfald et par billeder af min struttende mave :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Nadia&Daniel

Michelle21 skriver:

Hold da op hvor er det vildt og være nået så langt, jeg synes ikke det var ret lang tid siden jeg var 20 uger henne, nu har jeg en uge til termin, vi er meget utålmodig nu, nu vil vi gerne se vores lille vidunder.

Min krop er en smule belastet af det nu, så håber snart han melder sin ankomst, min slimprop røg i morges, har mens smerter og trækken om i lænden, håber lidt det er tegn, mon det er det????

Når men jeg synes efterhånden heller ikke jeg kan blive meget større :p i får i hvertfald et par billeder af min struttende mave :p

Fine mave

Anmeld

23. januar 2014

Pcokate

Michelle21 skriver:

Hvor er du flot gravid og hvir husker jeg bare utålmodigheden

alle sagde til mig -nyd nu alenetiden. Gud hvor jeg hadede det men efter fødslen forstod jeg hvad de mente

Jeg håber han snart melder sin ankomst

Anmeld

23. januar 2014

Michelle21

Nadia&Daniel skriver:

Fine mave

Mange tak 

Anmeld

23. januar 2014

Michelle21

Pcokate skriver:

Hvor er du flot gravid og hvir husker jeg bare utålmodigheden

alle sagde til mig -nyd nu alenetiden. Gud hvor jeg hadede det men efter fødslen forstod jeg hvad de mente

Jeg håber han snart melder sin ankomst

Mange tak 

Jaa jeg nyder skam også alene tiden, men jeg vil bare så gerne have ham ud, og taak for de  fingre, håber det hjælper

Anmeld

23. januar 2014

Pcokate

Michelle21 skriver:

Mange tak 

Jaa jeg nyder skam også alene tiden, men jeg vil bare så gerne have ham ud, og taak for de  fingre, håber det hjælper

Anmeld

23. januar 2014

Michelle21

Pcokate skriver:

Min jordemoder mener jeg føder i weekenden, så det spændende om hun får ret :p

Anmeld

23. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Så fin en mave

Sender masser af ve støv afsted og håber din JM har ret og du føder inden weekenden er omme

Anmeld

23. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Så fin en mave

Sender masser af ve støv afsted og håber din JM har ret og du føder inden weekenden er omme

Årh mange tak, og i lige måde, du vil vel også gerne møde din bassemand  

Anmeld

23. januar 2014

Pcokate

Michelle21 skriver:

Min jordemoder mener jeg føder i weekenden, så det spændende om hun får ret :p

Uhh spændene  jeg håber hun får ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.