Emily, William & Cilas :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2009

Tynen

STORT TILLYKKE med fødselsdagen idag!

Jeg håber at I alle får en rigtig dejlig dag med masser af sol, gaver og glade mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

ivfmarie

Kæreste søde "juli-børn"

Hvor er jeg dog glad for at jeres termin blev skudt lidt skævt... Jeg ville virkelig have været ked af at undvære jeres dejlige mødre hvis de var havnet i augustgruppen!

Når det så er sagt, så skal I da have et

KÆMPE STORT TILLYKKE

I har holdt spændingen til det sidsate... jeg håber at I får en skøn dag med masser af dejlige gaver.. og sikkert en bette kage eller to

Knus og tillykke fra Marie

Anmeld

2. august 2009

Lene76

Stort tillykke herfra til alle rosinerne håber i får en dejlig dag.

Knus Lene og Viktor

Anmeld

2. august 2009

Plysbjørnen

stort tillykke fra mig til jer alle sammen...

Anmeld

2. august 2009

Muffinmus

og lige et hip hip hurra herfra da også

Super store unger, ih altså.

Anmeld

2. august 2009

Nadi

TILLYKKE   TILLYKKE  TILLYKKE  her fra os

Hip Hip Hurra     

Anmeld

2. august 2009

linemus

Et stort tillykke til de sidste juli-fødselsdagsbørn!! Håber I alle tre har haft en skøn dag og fået masser af dejlige gaver 

Knus fra Line, Signe og Nanna 

Og Cilas, sig lige til moar at vi mangler hende herinde. Håber I har det godt.

Anmeld

2. august 2009

Juniors mor

Stort tillykke til alle 3 fødselsdags-børn
Håber i alle har haft en dejlig dag med masser af gaver, gæster og sjov!
- Helle

Anmeld

2. august 2009

Kaufie

Tak for fødselsdagshilsnerne til William - og stort tillykke til Emiliy og Cilas. Vi håber også I har haft en skøn dag.

Vi havde en rigtig god dag - en travl formiddag med de sidste forberedelser (bl.a pyntning af kagen) men William var tilfreds med at se Cars, så det var ikke noget problem. Han kom dog ud og kiggede til mig i køkkenet - og kunne genkende formen på kagen: "En biiiilll..... Mi' biiil...."

Gæsterne kom 14.30, William stod op fra lur 15.30 til surprise party og en overflod af gaver! Han stoppede ved gave 2 - en brandstation - og vi andre fik boller og kakao. Da det var tid til kagen fik vi W op til bordet - og stor var morens glæde (og lettelse) da purken kunne genkende Postmand Per!!

Han fik åbnet de sidste gaver: en junior dyne og to sengesæt (teletubbies og Cars), bukser, 3 bøger, en sommerfuglelarve med kanp, lynlås, snører, velcro ect, en lastbil med værktøjskasse og...løbecyklen, som straks var et hit.

Nu ligger han i sin seng med tre brandbiler og venter på at søvnen får sit tag i ham - der går nok 2 min Billedspam senere...

Anmeld

2. august 2009

Susan1978

Jeg kan lige nå at lykkeønske også inden dagen er omme.

Stort tillykke  og jeg håber i har haft en super dag.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.