Fødsel efter bristning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

et-ønske

SjeBets skriver:

nej det har jeg heldigvis ikke, men har også redet i mange år, og har hørt det skulle styrke underliv og bækken. Det eneste er en "flap" extrahud som er kommet, men det genere ikke ( mere)

Du er super heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

SjeBets

et-ønske skriver:

Du er super heldig

jeg var også rigtig nervøs da jeg skulle have nr 2, fordi var skrækslagene for om det kunne holde og om det nu skete igen, men der var så lidt ved nr 2. nr 3 fik jeg lidt 2.grads bristning men der var ikke i nærheden af min ringmuskel, så det gik også "fint"

Anmeld

23. januar 2014

maria_wlt

et-ønske skriver:

Jeg har brugt det meste af dagen på sygehuset, på grund af graviditets betinget sukkersyge - hvor der også var en snak med en fødselslæge.
Under min første fødsel havde jeg en brist grad 4+, og nu 8 år efter kan jeg stadig have svært ved at holde luft inde.
Hun sagde derfor at så anbefalede hun på ingen måde at jeg føder vaginalt....
Er der nogle der har prøvet at føde vaginalt efter en voldsom bristning, og fik det nogle konsekvenser?

Jeg fik en 3+ bristning med min datter for snart 3 år siden - Er gravid igen nu og vil slet ikke overveje det at føde selv igen.

Jeg har dog ingen gener af nogen art efter det, men NEJ TAK siger jeg bare

Anmeld

23. januar 2014

Anonym

et-ønske skriver:

Jeg har brugt det meste af dagen på sygehuset, på grund af graviditets betinget sukkersyge - hvor der også var en snak med en fødselslæge.
Under min første fødsel havde jeg en brist grad 4+, og nu 8 år efter kan jeg stadig have svært ved at holde luft inde.
Hun sagde derfor at så anbefalede hun på ingen måde at jeg føder vaginalt....
Er der nogle der har prøvet at føde vaginalt efter en voldsom bristning, og fik det nogle konsekvenser?

ved min første fødsel fik jeg 60 sting af en narkose læge, jeg sprækker hele vejen over til the ass, og 6 cm op i skeden..

jeg har født tre gange efter uden problemer :-)

Anmeld

24. januar 2014

Kamulla

Fik en 4.grads + med min søn, er ikke gravid, men har da overvejet pka ved evt lillebror/søster til den tid.. Trods jeg gik til fys på hospitalet efterfølgende og en overlæge vurderede mig efter 6 mdr med genoptræning på hvidovre til at jeg godt vil kunne føde naturligt næste gang... Har ikke rigtig gener udover at arvævet godt stadig 6 år efter kan blive ret ømt

Anmeld

24. januar 2014

Anonym

et-ønske skriver:

Jeg skal heller ikke løbe nogen risiko. Har på ingen måde lyst til flere udfordringer end jeg har nu....
Håber ikke du har for mange gener mere

Jeg kommer nok aldrig helt over det. Det er 3 år siden nu og kan stadig have problemer med at holde på luften og bløder ofte ved toiletbesøg. Men da min lukkemuskel er for tynd, der hvor den har været ødelagt, kan det ikke reopereres.

Anmeld

17. februar 2014

lille-trold

Uha jeg står lidt i samme situation som dig. Ved min 2. fødsel blev jeg klippet og det gik fint. 3. gang bristede jeg så ringmusklen også sprang. Jeg har idag svært ved at holde på luft. Venter mig nu igen - og vil faktisk helst føde vaginalt da første fødsel var KS og det syntes jegvar ligeså slemt at komme over. Men kan ikke lige overskue 4 uger i sengen med 3 større børn hvis uheldet skulle være ude. Jeg er ikke så langt i forløbet endnu og har først termin i oktober så der er lang tid til at beslutte sig. Men hvor ville jeg bare gerne føde nromalt men ikke på bekostning af 4 uger i sengen hvor man ikke må sidde.

Anmeld

17. februar 2014

et-ønske

lille-trold skriver:

Uha jeg står lidt i samme situation som dig. Ved min 2. fødsel blev jeg klippet og det gik fint. 3. gang bristede jeg så ringmusklen også sprang. Jeg har idag svært ved at holde på luft. Venter mig nu igen - og vil faktisk helst føde vaginalt da første fødsel var KS og det syntes jegvar ligeså slemt at komme over. Men kan ikke lige overskue 4 uger i sengen med 3 større børn hvis uheldet skulle være ude. Jeg er ikke så langt i forløbet endnu og har først termin i oktober så der er lang tid til at beslutte sig. Men hvor ville jeg bare gerne føde nromalt men ikke på bekostning af 4 uger i sengen hvor man ikke må sidde.

Både jm og fødselslæge har frarådet mig at føde vaginalt igen - når der bare er en gene efter en sprungen ringmuskel! Så jeg skal have pks og har fået datoen det giver så også sig selv, da pigerne ligger i tværleje og har gjort de siden uge 11
Held og lykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.