Skal jeg ringe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

1234rj

1234rj skriver:

Hej de damer, er 24+6 og har ikke mærket hende i 1,5 døgn.. Bliver bekymret. Hun plejer at mosle rundt, og maven plejer at bevæge sig.. Burde jeg ringe? :-(

Tak for svar allesammen. Jeg ringede og blev tjekket- hjertelyd var fin, men hvis hun ikke bevæger sig som hun plejer i løbet af et par dage skal vi komme igen til skanning..

-har mærket hende dagligt i et par uger og hun har også en rytme hvor jeg kan sige at i det tidsrum der 'holder hun fest' og så i løbet af dagen når det passer hende.
Så blev sku nervøs, jordmoderen sagde at jeg skulle spise en os og ligge mig på maven så tvinger jeg hende til at vende sig om :-) så det vil jeg prøve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

o1Mutte

1234rj skriver:

Tak for svar allesammen. Jeg ringede og blev tjekket- hjertelyd var fin, men hvis hun ikke bevæger sig som hun plejer i løbet af et par dage skal vi komme igen til skanning..

-har mærket hende dagligt i et par uger og hun har også en rytme hvor jeg kan sige at i det tidsrum der 'holder hun fest' og så i løbet af dagen når det passer hende.
Så blev sku nervøs, jordmoderen sagde at jeg skulle spise en os og ligge mig på maven så tvinger jeg hende til at vende sig om :-) så det vil jeg prøve!

Godt du blev tjekket

Anmeld

23. januar 2014

Ønskebarnet2014

1234rj skriver:

Hej

Jeg har prøvet præcis det samme som dig, uge 21 på det tidspunkt.

og jeg ringede også, da jeg blev scannet viste det sig at den lå ind mod ryggen og at det var normalt, jeg havde ikke mærket liv i 24 timer. Så jeg var så bange

Men 4 timer efter scanningen så sparkede den helt vildt, så blev jeg glad, mega glad

Så det kan ske, men forståeligt at du var nervøs

God dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.