Skal jeg ringe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
12 svar
17 synes godt om
23. januar 2014

1234rj

Hej de damer, er 24+6 og har ikke mærket hende i 1,5 døgn.. Bliver bekymret. Hun plejer at mosle rundt, og maven plejer at bevæge sig.. Burde jeg ringe? :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Chris86

1234rj skriver:

Hej de damer, er 24+6 og har ikke mærket hende i 1,5 døgn.. Bliver bekymret. Hun plejer at mosle rundt, og maven plejer at bevæge sig.. Burde jeg ringe? :-(

Jeg havde ringet, hvis jeg absolut intet mærkede...

Anmeld

23. januar 2014

Joerg2

1234rj skriver:

Det synes jeg helt bestemt, at du skal! Du skal mærke hende hver dag. Om ikke andet, kan de give dig ro i sindet

Har du prøvet et iskoldt glas vand og lægge dig ned bagefter? 

Anmeld

23. januar 2014

Dianabk

1234rj skriver:

Ring for at høre hvad de syntes. Det er ikke sjovt at gå rundt at være nervøs.

Anmeld

23. januar 2014

Mor til Majbørn

1234rj skriver:

Ring!!!

Anmeld

23. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

1234rj skriver:

1,5 døgn? Jeg havde forlængst ringet  

Anmeld

23. januar 2014

AnthonsMor

1234rj skriver:

Ja gør det for en sikkerheds skyld, men man siger vidst, at de indtil uge 26 ikke  skal kunne mærkes hver eneste dag

Så håber alt er som det skal være 

Anmeld

23. januar 2014

o1Mutte

1234rj skriver:

Jeg havde ringet.. Måske har hun bare vendt sig så hun sparker ind mod din ryg. Men ring og få det tjekket, det nytter ikke noget du går og er vildt nervøs

Anmeld

23. januar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Ja vis du ikke mærker den lille bare en halv dag skal du ringe ud på fødegangen

Anmeld

23. januar 2014

StineC

Drik et glas isvand, slap af og evt ouf lidt til maven. Hvis der ikke er nogen reaktion indenfor 10 min havde jeg bestemt også ringet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.