Havde forventet glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

1.- jeg tænker aldrig kun på mig selv, det er sjovt nok det sidste jeg gør.

jeg gør alt for min familie.

min far døde for 1 1/2 år siden. Og det var Kun mig der stod for alt. Ikke min søster og ikke min mor.

2.- jeg ved at min søster og hendes mand IKKE prøver.

& ja det er da træls at de ikke har penge til en mer eller tid. Så må de jo vente.

hun lukker sig helt ind og vil ikke snakke.

så er det ikke nemt.. ��

Så det du faktisk siger er, at de ikke pt har råd eller tid til et barn mere? For så er det jo et ønske, og ergo bliver hun jo ked når du kommer og er gravid.. Fordi hun ville ønske omstændighederne gjorde at det kunne være hende selv?? men i lyder ikke særlig tætte, specielt ikke med den måde du skrev det sidste her på, så hop du bare let og elegant over dét og kom videre...... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

jeg gør alt for min familie.

min far døde for 1 1/2 år siden. Og det var Kun mig der stod for alt. Ikke min søster og ikke min mor.

2.- jeg ved at min søster og hendes mand IKKE prøver.

& ja det er da træls at de ikke har penge til en mer eller tid. Så må de jo vente.

hun lukker sig helt ind og vil ikke snakke.

så er det ikke nemt.. ��

jeg gør alt for min familie. Men du kan ikke unde at din søster er ked af det?? og ikke lige nu er glad for DU er gravid?

2.- jeg ved at min søster og hendes mand IKKE prøver. Kan du være 100% sikker på det?

& ja det er da træls at de ikke har penge til en mer eller tid. Så må de jo vente. Når du skriver det der, sidder jeg lidt det synes jeg ikke er pænt sagt.. For det kan jo også være at hun faktisk har et ønske at få et barn til, men ikke har muligheden lige nu, og derfor bliver hun trist, da du fortæller at du er gravid.

hun lukker sig helt ind og vil ikke snakke. Det er da klart, hvis hun er rigtig ked af det og så sidder hendes søster; Min søster er ikke glad for mig..

Hun reagere voldsomt, men du reagere barnligt. Det er jo ikke fordi hun siger; Ej er du virkelig? Vil du beholde det? eller ej det synes jeg ikke er en god ide.

Anmeld

23. januar 2014

Janey

Profilbillede for Janey

For mig kommer det mere an på i hvilken tone, din søster har sagt, som hun gjorde. For nogle år siden havde jeg ikke den mindste interesse i børn, så må indrømme, at det egentlig ikke interesserede mig ret meget, når folk blev gravide. Selvfølgelig blev jeg glad på deres vegne over, at et ønske gik i opfyldelse for dem, men min første spontane reaktion kunne også godt have været "jeg vidste det" (sagt i en glad tone), og det har den faktisk også været ved en veninde for nyligt, da vi gennem lang tid havde gået og gættet på, at hun nok var gravid. Da hun så endelig fortalte nyheden, var vi da flere, der som det første fik sagt, at det havde vi gættet, men jeg tror da bestemt ikke, at hun tog det negativt eller, at vi ikke kunne glædes over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.