Anonym skriver:
1.- jeg tænker aldrig kun på mig selv, det er sjovt nok det sidste jeg gør.
jeg gør alt for min familie.
min far døde for 1 1/2 år siden. Og det var Kun mig der stod for alt. Ikke min søster og ikke min mor.
2.- jeg ved at min søster og hendes mand IKKE prøver.
& ja det er da træls at de ikke har penge til en mer eller tid. Så må de jo vente.
hun lukker sig helt ind og vil ikke snakke.
så er det ikke nemt..
1.- jeg tænker aldrig kun på mig selv, det er sjovt nok det sidste jeg gør.
jeg gør alt for min familie. Men du kan ikke unde at din søster er ked af det?? og ikke lige nu er glad for DU er gravid?
2.- jeg ved at min søster og hendes mand IKKE prøver. Kan du være 100% sikker på det?
& ja det er da træls at de ikke har penge til en mer eller tid. Så må de jo vente. Når du skriver det der, sidder jeg lidt

det synes jeg ikke er pænt sagt.. For det kan jo også være at hun faktisk har et ønske at få et barn til, men ikke har muligheden lige nu, og derfor bliver hun trist, da du fortæller at du er gravid.
hun lukker sig helt ind og vil ikke snakke. Det er da klart, hvis hun er rigtig ked af det og så sidder hendes søster; Min søster er ikke glad for mig..
Hun reagere voldsomt, men du reagere barnligt. Det er jo ikke fordi hun siger; Ej er du virkelig? Vil du beholde det? eller ej det synes jeg ikke er en god ide.
Anmeld