30+2 Har taget 20kg på:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2009

3drenge

Caroline86 skriver:

synes altså det er snyd at se så godt ud hvis man 'lige' har taget 20 kg på!!
jeg kan IKKE se hvor de kg. har sat sig..heller ikke selvom du har skrevet det!
En SMUK graviditet!
knus Caroline (10+3 og laaaang vej og mange kg igen )

Er slet ikke vant til så mange komplimenter tak tak  synes det er ved, at være rigtig hårdt nu, både med de mange kilo, men har også fået ulidelige bækken og lændesmerter, så har ikke været ude for en dør i 1 uge og får 8 smertestillende piller om dagen så får jo slet ikke rørt mig spiser bare dagen lang af kedsomhed, håber det bliver lidt bedre snart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Mum33

Pyt med de kilo. De ryger bagefter. Hvis jeg når til nr 3 barn og stadig har så flot en mave uden nogle mærker, så vil jeg være lykkelig  Så nyd maven. Savner min

Anmeld

3. august 2009

Jules

Du er da en utolig smuk gravid....!
Og ja jeg kan heller ikke se de ekstra kilo???
Syntes bestemt ikke du har det mindste at være ked af

Anmeld

5. august 2009

malou

Super smuk mave... så skidt pyt med de 20 kg. Jeg nåede de ca.30+ inden jeg fødte Victor og de er alle sammen væk igen... so dont u worry

knus malou

Anmeld

5. august 2009

Mca<3

malou skriver:

Super smuk mave... så skidt pyt med de 20 kg. Jeg nåede de ca.30+ inden jeg fødte Victor og de er alle sammen væk igen... so dont u worry

knus malou

Søde   Hvor lang tid gik der før alle dine ekstra kg var væk ??

Anmeld

5. august 2009

3drenge

malou skriver:

knus malou

Tak for det Jeg tog også 30kg på de andre gange, havde bare håbet det var anderledes denne gang Håber meget jeg kan smide en del af det igen.

Anmeld

5. august 2009

Betina88

Hvor er den fin ..

Anmeld

5. august 2009

Anden gang

Som alle andre også skriver er du rigtig fin gravid
Jeg er sat til 10. oktober. gammelt profil billed dog, må snart lægge et nyt ind, er også vokset en del. Jeg har taget 18,5 kg på så er gået fra 74 kg til 92,5 kg det sidder ikke lige så pænt som på dig. Det er mit første barn, jeg håber også lige som du at det er nemt at komme af med bagefter.
Held og lykke.

Anmeld

7. august 2009

3drenge

Første gang skriver:

Som alle andre også skriver er du rigtig fin gravid
Jeg er sat til 10. oktober. gammelt profil billed dog, må snart lægge et nyt ind, er også vokset en del. Jeg har taget 18,5 kg på så er gået fra 74 kg til 92,5 kg det sidder ikke lige så pænt som på dig. Det er mit første barn, jeg håber også lige som du at det er nemt at komme af med bagefter.
Held og lykke.

Min termin hedder også 10 okt, men skal føde ved kejsersnit d. 30 sep. Vi følges da rimlig godt ad så, ikke for at være led, men har bare ikke rigtig læst om andre der har taget så meget på som os, dejlig jeg ikke er den eneste held og lykke til dig også, når tiden kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.