30+2 Har taget 20kg på:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. august 2009

3drenge

Uge 31 (30+2)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

TbCp

lukasogsilas skriver:

Uge 31 (30+2)

Hvor pokker sidder de 20kg???
Synes du er utrolig smuk og virkelig flot mave!

Anmeld

2. august 2009

3drenge

TbCp skriver:

Hvor pokker sidder de 20kg???
Synes du er utrolig smuk og virkelig flot mave!

1000 tak De 20 kg sidder på lår og bagdel, vejede 70kg før og vejer 90kg nu og har 2 mdr. endnu, så er bange for jeg kommer op på 100kg!!!, det er bare sådan et tal man helst ikke vil se.

Anmeld

2. august 2009

TbCp

lukasogsilas skriver:

1000 tak De 20 kg sidder på lår og bagdel, vejede 70kg før og vejer 90kg nu og har 2 mdr. endnu, så er bange for jeg kommer op på 100kg!!!, det er bare sådan et tal man helst ikke vil se.

Jeg nåede at tage 18kg, fødte 5 uger før tid så tør heller ikke tænke på hvor meget der ville være kommet på den sidste tid :-S

Jeg synes ihvertfald du ser rigtig godt ud trods 20kg. Hvor meget er dit barn skønnet til at veje?

Anmeld

2. august 2009

3drenge

TbCp skriver:

Jeg nåede at tage 18kg, fødte 5 uger før tid så tør heller ikke tænke på hvor meget der ville være kommet på den sidste tid :-S

Jeg synes ihvertfald du ser rigtig godt ud trods 20kg. Hvor meget er dit barn skønnet til at veje?

Var til 3D scanning i mandags og der skønnede hun ham til 1700gr, hvilket svarer til jeg skulle være 2 uger længere henne, så han er en stor krabat men der er jo stadig langt til de 20 kg..ha ha Skal have kejersnit, så det bliver jo 14 dage før termin, det gør heller ikke så meget

Anmeld

2. august 2009

Christopher&Andreas

super flot sys bestemt heller ikke du ser tyk ud super flot...
knus gitte 36+4

Anmeld

2. august 2009

3drenge

gitte&christopher skriver:

super flot sys bestemt heller ikke du ser tyk ud super flot...
knus gitte 36+4

Hvor er I søde Held og lykke d. 18, det bliver spændene, glæder mig til det bliver min tur.

Anmeld

2. august 2009

Christopher&Andreas

lukasogsilas skriver:

Hvor er I søde Held og lykke d. 18, det bliver spændene, glæder mig til det bliver min tur.

tak for det..... vi glæder os som små børn hehe håber dog han selv kommer ud naturligt ville være rart men det er  vidst ønsketænkning......
kan jeg godt forstå hvornår har du termin??? hvad venter du???

Anmeld

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
synes altså det er snyd at se så godt ud hvis man 'lige' har taget 20 kg på!!
jeg kan IKKE se hvor de kg. har sat sig..heller ikke selvom du har skrevet det!
En SMUK graviditet!
knus Caroline (10+3 og laaaang vej og mange kg igen )

Anmeld

2. august 2009

3drenge

gitte&christopher skriver:

tak for det..... vi glæder os som små børn hehe håber dog han selv kommer ud naturligt ville være rart men det er  vidst ønsketænkning......
kan jeg godt forstå hvornår har du termin??? hvad venter du???

jeg har termin 9 okt. så det bliver sidst i sep. Får datoen på onsdag, så det bliver spændened. Venter nr. 3 dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.