De der mam sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

2babygirls

sulo skriver:

Er jeg den eneste der ikke er ovenud begejstret for dem?

Man kan ikke transporterer mælk i dem uden det løber flere ml ud, til trods for at der er låg på.

Og er jeg den eneste der ikke kan få gummipakningen ren, har ikke opvaskemaskine så koger alt hver gang og alligevel lugter de af sur Mme

Er nogenlunde tilfreds med Avent flaskerne, men hvalpen virker til at være en anelse gladere for mam sutterne.

hvad er jeres erfaringer med hvilke flasker der er bedst

Vi havde kun 1 anti kolik, og så 3 af de alm mam, og jeg bruger mest dem, da den anden er en af de små. Den drypper ikke og har fungeret upåklagelig. Dog ammede jeg også til hun var 7 mdr hvor hun der kom på flasken, så anti kolik flasken har ikke været død nødvendig her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

--Line..

jeg har anti kolik flaskerne, og jeg elsker dem. og jeg har aldrig haft de samme problemer som du har. men jeg fandt ud af, at de avant sutter jeg havde, ikke passede i mine flasker, og så skal man sutterne, trykkes godt op i ringen, og gummiringen i bunden skal trykkes ned, hele vejen rundt.
jeg synes at det er smart at du kan sterilisere dem i microovnen, ved bare at samle dem på en bestemt måde.

Anmeld

23. januar 2014

Bettina90

--Line.. skriver:

jeg har anti kolik flaskerne, og jeg elsker dem. og jeg har aldrig haft de samme problemer som du har. men jeg fandt ud af, at de avant sutter jeg havde, ikke passede i mine flasker, og så skal man sutterne, trykkes godt op i ringen, og gummiringen i bunden skal trykkes ned, hele vejen rundt.
jeg synes at det er smart at du kan sterilisere dem i microovnen, ved bare at samle dem på en bestemt måde.

Husk der også lige skal 20 ml vand i 

Men til TS - har også oplevet at det løb ud i bunden, møg irriterende. Men tror det er når det varme vand når at blive koldt og skaber undertryk. Men aner det ikke 

Anmeld

23. januar 2014

--Line..

Bettina90 skriver:

Husk der også lige skal 20 ml vand i 

Men til TS - har også oplevet at det løb ud i bunden, møg irriterende. Men tror det er når det varme vand når at blive koldt og skaber undertryk. Men aner det ikke 

haha!, årh, det havde jeg lige helt glemt at skrive.. så blev det jo lige lidt mere kompliceret.. ;D

Anmeld

23. januar 2014

AnthonsMor

sulo skriver:

Man kan ikke transporterer mælk i dem uden det løber flere ml ud, til trods for at der er låg på.

Og er jeg den eneste der ikke kan få gummipakningen ren, har ikke opvaskemaskine så koger alt hver gang og alligevel lugter de af sur Mme

Er nogenlunde tilfreds med Avent flaskerne, men hvalpen virker til at være en anelse gladere for mam sutterne.

Så sæt mam sutterne over i avent flasken?

Jeg har altid været SUPER tilfreds med mam, de er nemme at rengøre, og mine lugter altså IKKE, og lækker heller ikke mælk.. Jo der kan da godt lige være et par dråber i hætten, hvis den har lagt ned - men det går nu nok..

Anmeld

23. januar 2014

Giraffen

sulo skriver:

mam-flaskerne bliver hurtigt utætte, men vi startede også med dem, så vores datter havde vænnet sig til de tutter.
men vi købte en røvfuld brugte avent-flasker og satte mam-tutterne derpå - problem løst

Anmeld

23. januar 2014

ano14316

sulo skriver:

Det med gummipakningen ordner du ved at gnide den med salt, gør endelig det samme med sutterne engang imellem...

Anmeld

23. januar 2014

Team Putte

sulo skriver:

Avent

startede også på MAM men de blev hurtigt skiftet ud!

Anmeld

24. januar 2014

sulo

Tak for råd alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.