De der mam sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.005 visninger
18 svar
1 synes godt om
22. januar 2014

sulo

Er jeg den eneste der ikke er ovenud begejstret for dem?

Man kan ikke transporterer mælk i dem uden det løber flere ml ud, til trods for at der er låg på.

Og er jeg den eneste der ikke kan få gummipakningen ren, har ikke opvaskemaskine så koger alt hver gang og alligevel lugter de af sur Mme

Er nogenlunde tilfreds med Avent flaskerne, men hvalpen virker til at være en anelse gladere for mam sutterne.

hvad er jeres erfaringer med hvilke flasker der er bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mor Christa

Man kan ikke transporterer mælk i dem uden det løber flere ml ud, til trods for at der er låg på.

Og er jeg den eneste der ikke kan få gummipakningen ren, har ikke opvaskemaskine så koger alt hver gang og alligevel lugter de af sur Mme

Er nogenlunde tilfreds med Avent flaskerne, men hvalpen virker til at være en anelse gladere for mam sutterne.

http://www.kaereboern.dk/chicco-maelkebeholdere-4-stk-bpa-fri/

Dem her var sønnens yndlings sutteflasker i sin tid.. Jeg kan faktisk ikke huske hvordan de var at transportere mælk i! Ellers brugte vi avent, da jeg havde en avent brystpumpe. 
Men Chicco kan anbefales herfra hvert fald :-)

Og nå ja - de passede også på min avent brystpumpe

Anmeld

22. januar 2014

C8

sulo skriver:

Vi startede med, at bruge Phillips Avent flasker men de gav min søn ekstrem luft i maven da luften ikke kan komme ud. Det kan der trods alt ved Mam colic flaskerne og de har haft god effekt hos os.
Har prøvet en enkelt gang hvor mælken røg ud men det var fordi låget/bunden ikke var skuet ordentligt på. Rens flaskerne med sæbe, skyl dem ordentlig rene og kog dem, så burde de ikke lugte mere

Anmeld

22. januar 2014

sulo

C8 skriver:

Vi startede med, at bruge Phillips Avent flasker men de gav min søn ekstrem luft i maven da luften ikke kan komme ud. Det kan der trods alt ved Mam colic flaskerne og de har haft god effekt hos os.
Har prøvet en enkelt gang hvor mælken røg ud men det var fordi låget/bunden ikke var skuet ordentligt på. Rens flaskerne med sæbe, skyl dem ordentlig rene og kog dem, så burde de ikke lugte mere

Det med at mælken er løbet ud ved at bunden eller låget ikke er skruet ordenligt på, har vi prøvet mange gange, det jeg undre mig over er hvordan det kan løbe ud af hullet i sutten og ud af det man regner med at skulle være et rimeligt tætsluttende låg.

Den rengørings rækkefølge har jeg fulgt, uden held

Anmeld

22. januar 2014

C8

sulo skriver:

Det med at mælken er løbet ud ved at bunden eller låget ikke er skruet ordenligt på, har vi prøvet mange gange, det jeg undre mig over er hvordan det kan løbe ud af hullet i sutten og ud af det man regner med at skulle være et rimeligt tætsluttende låg.

Den rengørings rækkefølge har jeg fulgt, uden held

Kan jeg desværre ikke svarer på, da jeg aldrig har oplevet det men synes du skal skrive til dem og høre hvordan det kan være, at de flasker du har købt er utætte.
Prøv med groft salt og skur godt med det

Anmeld

22. januar 2014

Clisolka

sulo skriver:

Nej, jeg har aldrig været begejstret for dem... 

Jeg kan ikke have dem der skal åbnes i bunden - meeeeen nu har jeg fået et mam-barn denne gang. Storesøster ville kun bruge Avent 

Du kan evt. prøve at se om du kan opspore disse flasker - mam's nye flasker, de er meget bedre, jeg æææælsker dem 

http://www.notanshop.com/sutteflasker/253-mam-baby-bottle-270-ml.html

Anmeld

23. januar 2014

Palaja

Du kan sagtens bruge mam-sutterne i aventflasken. Og man kan også få mam flasker uden det der antikolik-halløj, altså bare en alm flaske i et "stykke".

Anmeld

23. januar 2014

morethanperfect

sulo skriver:

Det lyder godt nok træls . Vi har brugt MAM til begge børn , og vi har aldrig haft de problemer .. ? 
Kan cet mon vire forci du ikke bar trukket suttehovedet helt op i ringen ?? Jeg har tit opdaget af man lige skal trække i det så det sidder ordentlig fast nemlig ..
Altså , du vasker dem i opvaskemiddel før du koger dem ik ?
Vi har aldrig haft problemer med lugten af sur mælk 

Anmeld

23. januar 2014

sulo

Palaja skriver:

Du kan sagtens bruge mam-sutterne i aventflasken. Og man kan også få mam flasker uden det der antikolik-halløj, altså bare en alm flaske i et "stykke".

Vidste ikke at sutterne passede på

Generalt, hvis jeg køber flasker uden antikolik, når han har lidt problemer med det luft i forvejen, hvad så?

Anmeld

23. januar 2014

Palaja

sulo skriver:

Vidste ikke at sutterne passede på

Generalt, hvis jeg køber flasker uden antikolik, når han har lidt problemer med det luft i forvejen, hvad så?

Jeg er bare selv træt af alle de dele, og er ikke så god til at få det samlet ordentligt. Men jeg er først begyndt med flaske nu hvor han er 10 mdr., så har ikke erfaring med de små. Hvis det er de bedste til din søn, så må du nok bare leve med det til han bliver lidt større

Mht. Transport, så skal der jo lægges et lille plastik inden i for at det holder tæt, men det er måske det der ikke dur ved mamflaskerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.