Jeres lækreste snack!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

asphodel

Bertris skriver:

Kæresten og jeg var egenlig startet på dukan diæten men det gik sku i vasken i vores travle hverdag

Men nu har vi fået lagt en plan over vores nye livsstil
homemade juice i stedet for sodavand, og sunde snacks i stedet for slik og chips! - også spare på fedt og kulhydrater
heya sundhed!
Men HVAD er jeres yndlings snack? og kom gerne med flere forskellige lækre sunde (og gerne lette) snacks da min fantasi kun rækker til gulerod-, peberfrugt- og agurkstænger med dip

inspiration kan man aldrig få for lidt af

Jeg kan også godt lide at omvikle grønne asparges (2-3 styks af gangen) med røget filet (bare en almindelig pakke, som man finder på pålægshylden) og bage dem i ovnen ved 180 grader varmluft i cirka 15 minutter. De bliver dejligt sprøde og smager fantastisk. De er også gode kolde, så man kan godt tage dem med i madpakken næste dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

mch

Bertris skriver:

Kæresten og jeg var egenlig startet på dukan diæten men det gik sku i vasken i vores travle hverdag

homemade juice i stedet for sodavand, og sunde snacks i stedet for slik og chips! - også spare på fedt og kulhydrater
heya sundhed!
Men HVAD er jeres yndlings snack? og kom gerne med flere forskellige lækre sunde (og gerne lette) snacks da min fantasi kun rækker til gulerod-, peberfrugt- og agurkstænger med dip

Jeg synes de er rigtig gode rodfrugtechips og man kan sagtens lave dem selv

Anmeld

22. januar 2014

firstbaby

endnu engang må jeg sværge til edamame bønner  MUMS, de er bare så gode med citron og lidt salt  

Anmeld

22. januar 2014

BabyMus

Det er lidt forskelligt, men hjemmelavet knækbrød, skyr med lidt frugt/mandler/rosiner på, mandler ristet med lakrids pulver, hytteost på knækbrød eller med tomat.

Anmeld

22. januar 2014

Anja.t

Bertris skriver:

heya sundhed!

Hej

Vi får tit mandler med friske dadler eller rosiner.

Ellers er der mange opskifter på denne her link : http://sundmums.dk/2012/01/27/raw-brownie/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.