Jeres lækreste snack!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
14 svar
6 synes godt om
22. januar 2014

Bertris

Kæresten og jeg var egenlig startet på dukan diæten men det gik sku i vasken i vores travle hverdag

Men nu har vi fået lagt en plan over vores nye livsstil
homemade juice i stedet for sodavand, og sunde snacks i stedet for slik og chips! - også spare på fedt og kulhydrater
heya sundhed!
Men HVAD er jeres yndlings snack? og kom gerne med flere forskellige lækre sunde (og gerne lette) snacks da min fantasi kun rækker til gulerod-, peberfrugt- og agurkstænger med dip

inspiration kan man aldrig få for lidt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Kamulla

Jeg elsker at lave salt ristede mandler.. Ummm smager som chips men mætter og det er det sunde fedt...

Anmeld

22. januar 2014

Bertris

Kamulla skriver:

Jeg elsker at lave salt ristede mandler.. Ummm smager som chips men mætter og det er det sunde fedt...

hvordan laver du dem? Lyder lækkert!

Anmeld

22. januar 2014

Kamulla

Bertris skriver:

hvordan laver du dem? Lyder lækkert!

Jeg putter mandler i en gryde, men havsalt (ikke for meget) , dækker til med vand.. Kun så der lige er ca 0,5 mm vand over alle mandler, og så koger dem ind (husk at holde øje) derefter kommer de i en forvarmet ovn på 150 g i 25 min og så skal de køle af... Namme namme

Anmeld

22. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Æblestykker, bananskiver, pærestykker, grovvalset havregryn og så med minimælk på

MUMS og hvis der er plads til det med kulhydraterne så med en smule sirup på...

Anmeld

22. januar 2014

Bertris

Mange af snacksne skal også bruges til at tage med i skole

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

Hvad med hjemmebagte knækbrød?

Anmeld

22. januar 2014

trunte89

Cheasy har nogle små skyr med noget frugt i bunden. ( på størrelse med de der små yoghurt med ske i og drys i toppen )
De er gode.

Anmeld

22. januar 2014

Bertris

trunte89 skriver:

Cheasy har nogle små skyr med noget frugt i bunden. ( på størrelse med de der små yoghurt med ske i og drys i toppen )
De er gode.

bryder mig ikke rigtig om dem :i

Anmeld

22. januar 2014

FamilenStorm

Bertris skriver:

Kæresten og jeg var egenlig startet på dukan diæten men det gik sku i vasken i vores travle hverdag

Men nu har vi fået lagt en plan over vores nye livsstil
homemade juice i stedet for sodavand, og sunde snacks i stedet for slik og chips! - også spare på fedt og kulhydrater
heya sundhed!
Men HVAD er jeres yndlings snack? og kom gerne med flere forskellige lækre sunde (og gerne lette) snacks da min fantasi kun rækker til gulerod-, peberfrugt- og agurkstænger med dip

inspiration kan man aldrig få for lidt af

Her guffer vi hjemmelavet chips af jordskokker og hjemmelavet æblechips... Gulerods- og agurkestave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.