Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæresten og jeg var egenlig startet på dukan diæten men det gik sku i vasken i vores travle hverdag
Men nu har vi fået lagt en plan over vores nye livsstil homemade juice i stedet for sodavand, og sunde snacks i stedet for slik og chips! - også spare på fedt og kulhydrater heya sundhed! Men HVAD er jeres yndlings snack? og kom gerne med flere forskellige lækre sunde (og gerne lette) snacks da min fantasi kun rækker til gulerod-, peberfrugt- og agurkstænger med dip
inspiration kan man aldrig få for lidt af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamulla skriver: Jeg elsker at lave salt ristede mandler.. Ummm smager som chips men mætter og det er det sunde fedt...
Jeg elsker at lave salt ristede mandler.. Ummm smager som chips men mætter og det er det sunde fedt...
hvordan laver du dem? Lyder lækkert!
Bertris skriver: hvordan laver du dem? Lyder lækkert!
Æblestykker, bananskiver, pærestykker, grovvalset havregryn og så med minimælk på
MUMS og hvis der er plads til det med kulhydraterne så med en smule sirup på...
Mange af snacksne skal også bruges til at tage med i skole
trunte89 skriver: Cheasy har nogle små skyr med noget frugt i bunden. ( på størrelse med de der små yoghurt med ske i og drys i toppen ) De er gode.
Cheasy har nogle små skyr med noget frugt i bunden. ( på størrelse med de der små yoghurt med ske i og drys i toppen ) De er gode.
bryder mig ikke rigtig om dem :i
Bertris skriver: Kæresten og jeg var egenlig startet på dukan diæten men det gik sku i vasken i vores travle hverdag Men nu har vi fået lagt en plan over vores nye livsstil homemade juice i stedet for sodavand, og sunde snacks i stedet for slik og chips! - også spare på fedt og kulhydrater heya sundhed! Men HVAD er jeres yndlings snack? og kom gerne med flere forskellige lækre sunde (og gerne lette) snacks da min fantasi kun rækker til gulerod-, peberfrugt- og agurkstænger med dip inspiration kan man aldrig få for lidt af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128