Tidlig scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

strixx

Tak for alle jeres svar, piger

Jeg begyndte at bløde ret voldsomt igår morges (ligesom mens) og bløder stadig - så der er vist ingen baby til mig i denne omgang Øv

Jeg må jo glæde mig over at det trods alt kan lade sig gøre at få en positiv graviditetstest

Kram til jer alle - og god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Levi&LilysMor

strixx skriver:

Jeg er blevet tryghedsscannet idag, og der var intet at se. Kun slimhinden i livmoderen, men ikke nogen fostersæk. Jeg er 4+5.
Jeg tester svagt positivt, og har den seneste uge haft tydelige graviditetssymptomer.

Nu er jeg bare ved at dø af bekymring, og synes heller ikke min kvalme er så slem længere.
Er det normalt at der intet er at se så tidligt?

Nogen af jer der har prøvet noget tilsvarende?

KH
R

Det var meget tidligt du er blevet scannet... Så tidligt kan de slet ikke se noget foster... Du skal hvert fald vente til uge 8-9 stykker for at du får noget ordentligt at se 

Anmeld

24. januar 2014

KarinaChabert

Dét er jeg virkelig ked af at høre men ja, du ved nu at du kan blive gravid 

jeg troede også at jeg var holdt op med at bløde igår aftes men begyndte igen her i eftermiddags. Ikke som kraftig menses men lyserødt som sitrorlidt efter lidt som pletblød. Tog en test i morges som viste positiv men tror ikke på noget før jeg ser det på en scanning! Er forberedt på en spontan abort men håber self at den blir hængende. Gør den ik må det så være meningen at det skal være sådan.

Føler med dig og håber du hurtigt blir gravid igen 

kram fra mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.