firstbaby skriver:
Jubiiii, så står jeg med de to fine streger igen 

Testede meget svag positiv i søndags 3+0 og i dag 3+3 er der ingen tvivl længere
(er klar over risiko for BIO),Tænker dog jeg måske har haft ægløsning lidt før jeg har troet, siden jeg allerede tester positiv..
Da min første graviditet endte i en SA er jeg selvfølgelig meget nervøs for noget skal gå galt i denne og jeg vil gøre alt for at passe på den lille spire.
Men nu kommer spørgsmålet.. Ændrede i trænings vaner efter i fik de to streger? Fortsatte i som i plejede eller stoppede i evt helt?
Pt går jeg selv i fitness ca 3 gange om ugen hvor en gang er styrketræning og to gange er Mave-Balle-Lår. Er lidt i tvivl om jeg kan fortsætte med dette?
hvad siger I?
Jeg lavdede ikke fitness da jeg blev gravid, men red 4-6 gange om ugen.. Det fortsatte jeg med, så pga andre omstændigheder, er jeg ned på at ride 1 gang om ugen, men havde så 3 dages staldarbejde. Nu har jeg kun 1 dags staldarbejde, så er startet i fitness center og rider forsat 1 gang om ugen. Og jeg træner udelukkende kredsløbstræning..
så nu har jeg fitness 2 gange om ugen, ridning 1 gang og 1 gang stald (3 timers hårdt arbejde)
Hvis jeg var dig, ville jeg fjerne alle tunge løft fra træningen, da det er de der kan være problematiske, om mave balle lår er for meget har jeg svært ved at sige. jeg tror jeg ville skifte den ene mave/balle/lår ud i hvertfald med noget mere roligt.. jeg synes du skal snakke med dem i dit træningscenter, om de har nogen der kan vejlede, og ellers snak med din læge..
Anmeld