favoritter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

An&Jo

Mor11 skriver:

H&m undertøj/basistøj eller undertøj fra Føtex (15kr Pr del) 

h&m holder generelt rigtig fint hos os og ellers er jeg glad for pomp delux. Det er virkelig kraftigt i stoffet og virker som rigtig god kvalitet. Hummels bukser er også gode. Deres bodyer synes jeg hurtigt blev tynde i det? Og vi tørretumbler ikk engang. 

vi køber faktisk basisbluser i bilka, finder dem tit på tilbud til 20 kr stk, og vi bruger dem ikke så meget. de er kun til at have indenunder en t-shirt hvis de gerne vil have dem på om vinteren..

men H&M's bukser sidder ikke ret godt på vores drenge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

lineog4

An&Jo skriver:

er det nemt at lave om i det mønster?? min kærestes dreng er nemlig meget slank og høj, så livvidde passer aldrig med længden..

Det kan godt give hovedpine nåe man skal købe noget til ham, for det er sjældent man kan spænde ind på de bukser de gerne vil have..

to af mine også lange ben og tynd mave  jeg har lige lavet nyt mønster grunden var 128, men ændrede noget på bagstykket til 116 for at gøre smallere og tog længden fra 140 og vupti så er der et nyt mønster der passer min dreng ;-)

Anmeld

21. januar 2014

An&Jo

lineog4 skriver:

to af mine også lange ben og tynd mave  jeg har lige lavet nyt mønster grunden var 128, men ændrede noget på bagstykket til 116 for at gøre smallere og tog længden fra 140 og vupti så er der et nyt mønster der passer min dreng ;-)

det skal jeg vidst ud og have fat i det mønster..

Anmeld

21. januar 2014

FamilenStorm

An&Jo skriver:

Hvilket mærker er jeres favorit til jeres børn??

Hvilke bruger i mest, og hvordan er kvaliteten i forhold til prisen??

Til vores søn er jeg lidt fan af Danefæ.. Og så er det virkelig lækker kvalitet, så det er jo bare et plus..

Jeg har ikke noget bestemt favorit mærke til vires datter.. Det er meget blandet hvad jeg lige syntes er pænt...

Anmeld

21. januar 2014

An&Jo

FamilenStorm skriver:

Til vores søn er jeg lidt fan af Danefæ.. Og så er det virkelig lækker kvalitet, så det er jo bare et plus..

Jeg har ikke noget bestemt favorit mærke til vires datter.. Det er meget blandet hvad jeg lige syntes er pænt...

uhh ja, danefæ er vi også ret fan af herhjemme..

Anmeld

21. januar 2014

L&V

Hvilket mærker er jeres favorit til jeres børn??

Hvilke bruger i mest, og hvordan er kvaliteten i forhold til prisen??

Uh vi har en bred smag her hjemme alt efter hvem af dem det er til og til hvad..

tøsen bruger meget hummel,danefæ, pompe de luxe og ej sikke lej i tøj der syntes jeg bestemt pris og kvaltit hænger sammen

sønnen har mest hummel, katvig, småfolk og molo de to første er der sammenhæng mellem pris og kvalitet og det er der langt fra ved de to sidste..

Fodtøj og udetøj der skal kvaliteten bare være i top og der syntes jeg som oftest at kvalitet og pris hænger sammen

Anmeld

21. januar 2014

trunte89

Herhjemme er det h&m der hitter! Synes kvaliteten er rigtig god!
Tror 95% af hendes tøj er fra h&m.
Min datter elsker dog også hummel. Synes bare det er svært at finde noget flot i hendes størrelse. ( og så er det ret dyrt synes jeg. )

Anmeld

21. januar 2014

tarkoflen

Jeg er vild med noanoas heldragter til Thea, men det kan du jo ikke rigtig bruge til noget

Ellers er jeg ret glad for det urban elk jeg har købt på lagersalg. Ellers er der vist ikke nogle favoritmærker. Jeg bruger en god blanding af katvig, Hummel, Joha, h&m og sikkert noget mere, jeg har glemt mærket på

Anmeld

21. januar 2014

Zelinasmor

Mine yndlingsmærker er småfolk, molo og Hummel. Kvaliteten er en anden ting. Der holder h&ms tøj bare! Småfolk og molo mister farve efter 2 vask. Vasker kun på 40 grader med vrangen ud og tørretumbler aldrig. Småfolks bukser bliver fnulderede efter ingen tid. Men elsker motiverne. Hummel er fin kvalitet. Men jeg har en flyverdragt fra Hummel der slet ikke lever op Til hvad man forventer af prisen.. 

Anmeld

22. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
lineog4 skriver:

Km anbefale Chris mønster fra stof2000 (det skal lige laves lidt om) så får man tullebukser som samtidig er drengede og seje - her hjemme kaldes de gangnam bukser 

Aiiii hvor er de fede! Syr du på bestilling ? min 3 årig vil elske dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.