favoritter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
30 svar
11 synes godt om
21. januar 2014

An&Jo

Hvilket mærker er jeres favorit til jeres børn??

Hvilke bruger i mest, og hvordan er kvaliteten i forhold til prisen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

lineog4

An&Jo skriver:

Hvilket mærker er jeres favorit til jeres børn??

Hvilke bruger i mest, og hvordan er kvaliteten i forhold til prisen??

Hollys... Køber både brugt og nyt plus går i arv her hjemme og det er stadig fint (skal siges jeg kun kender deres bluser og undertøj). Bukser er dem der kommer ud af min symaskine og en sjælden gang cowboybukser fra enten milk eller pompedelux hvis jeg er heldig der er nogen tilbage når udsalget starter. 

Kan også lide wheat basic bluser når det skal være ensfarvet og synes også de holder faconen godt.

Anmeld

21. januar 2014

Carina:-)

Hummel og Alba baby.

Synes Alba virkelig er god kvalitet,Hummels er svingende...

Anmeld

21. januar 2014

An&Jo

lineog4 skriver:

Hollys... Køber både brugt og nyt plus går i arv her hjemme og det er stadig fint (skal siges jeg kun kender deres bluser og undertøj). Bukser er dem der kommer ud af min symaskine og en sjælden gang cowboybukser fra enten milk eller pompedelux hvis jeg er heldig der er nogen tilbage når udsalget starter. 

Kan også lide wheat basic bluser når det skal være ensfarvet og synes også de holder faconen godt.

jeg GLÆDER mig til at få min symaskine sat op igen, så jeg kan komme igang med at sy bukser.. herhjemme har vi nemlig to drenge der elsker tullebukser, og de er ret svære at finde i deres str efterhånden..

havde helt glemt alt om wheat, dem er vi ellers også glade for herhjemme..

Er ved at lave en liste over alt det lækre basis tøj der kan fåes.. Plus det løse, så jeg altid kan huske det.. Min hukommelse er ski ikke for god.

Anmeld

21. januar 2014

An&Jo

Carina:-) skriver:

Hummel og Alba baby.

Synes Alba virkelig er god kvalitet,Hummels er svingende...

Hummel køber jeg gerne overtøj i, det holder altid synes jeg..

Men deres tøj holder jeg mig langt fra desværre.. Jeg har meget dårlig erfaring med deres tøj.. Kun ved deres overtøj hører pris sammen med kvaliteten..

Anmeld

21. januar 2014

MorDk

Hummel, Molo og NoaNoa ♥

Jeg synes kvaliteten er rigtig god. Dog sys jeg ikke kvaliteten på Molo er så god ift. prisen. Men har en fantastisk pasform og elsker designet.

Anmeld

21. januar 2014

An&Jo

MorDk skriver:

Hummel, Molo og NoaNoa ♥

Jeg synes kvaliteten er rigtig god. Dog sys jeg ikke kvaliteten på Molo er så god ift. prisen. Men har en fantastisk pasform og elsker designet.

Molo har vi kun i bukser, er ikke imponeret over deres bluser.. Det er det samme ved småfolk, deres bluser mister farve SÅ hurtigt og bliver træls at se på uanset hvad man gør ved det..

Anmeld

21. januar 2014

lineog4

An&Jo skriver:

jeg GLÆDER mig til at få min symaskine sat op igen, så jeg kan komme igang med at sy bukser.. herhjemme har vi nemlig to drenge der elsker tullebukser, og de er ret svære at finde i deres str efterhånden..

havde helt glemt alt om wheat, dem er vi ellers også glade for herhjemme..

Er ved at lave en liste over alt det lækre basis tøj der kan fåes.. Plus det løse, så jeg altid kan huske det.. Min hukommelse er ski ikke for god.

Km anbefale Chris mønster fra stof2000 (det skal lige laves lidt om) så får man tullebukser som samtidig er drengede og seje - her hjemme kaldes de gangnam bukser 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

H&m undertøj/basistøj eller undertøj fra Føtex (15kr Pr del) 

h&m holder generelt rigtig fint hos os og ellers er jeg glad for pomp delux. Det er virkelig kraftigt i stoffet og virker som rigtig god kvalitet. Hummels bukser er også gode. Deres bodyer synes jeg hurtigt blev tynde i det? Og vi tørretumbler ikk engang. 

Anmeld

21. januar 2014

An&Jo

lineog4 skriver:

Km anbefale Chris mønster fra stof2000 (det skal lige laves lidt om) så får man tullebukser som samtidig er drengede og seje - her hjemme kaldes de gangnam bukser 

er det nemt at lave om i det mønster?? min kærestes dreng er nemlig meget slank og høj, så livvidde passer aldrig med længden..

Det kan godt give hovedpine nåe man skal købe noget til ham, for det er sjældent man kan spænde ind på de bukser de gerne vil have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.