Misdannelses scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Rødhætte

MMOGM skriver:

Hvor spændende! Hvad tid skal I?

tæller også dage!

Jeg skal kl 14 Bliver så spændende at se ens lille baby.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

MMOGM

Rødhætte skriver:

Hvor dejligt 

Ja det kan man aldrig få nohihihihi

Anmeld

22. januar 2014

MMOGM

Rødhætte skriver:

Få nok af*

Anmeld

22. januar 2014

Rødhætte

MMOGM skriver:

Få nok af*

Hvad tid skal du?

Anmeld

22. januar 2014

MMOGM

Rødhætte skriver:

Hvad tid skal du?

Kl 10, og så har vi taget fri så vi kan komme ud og spise frokost  Glæder mig sådan hihi

Anmeld

22. januar 2014

Rødhætte

MMOGM skriver:

Kl 10, og så har vi taget fri så vi kan komme ud og spise frokost  Glæder mig sådan hihi

Hvor lyder det som en hyggelig dag 

Anmeld

22. januar 2014

Anitta Kristiansen

MMOGM skriver:

Vi har "snydt" og været til kønsscanning, og ved at der gemmer sig en pige 

har selv overvejet det, men vi skal nok overleve det. vi er så derimod så heldige at jeg får 3 skanninger i stedet for 2 som ellers er det normale på et sygehus. så tror jeg vi overlever

Anmeld

22. januar 2014

VIPpigen

Den 10 marts... 4 dage før min fødselsdag, så jeg må være 19+4... Og skal scannes indvendig bagefter.... Såå meget rod, og ekstra hurlumhej bare fordi datteren kom før tid. Men alligevel lækkert de lige holder ekstra øje med det hele denne gang. Jeg er næsten mere nervøs for livmoderhals scanningen, end MD. Er Livmoderhalsen allerede forkortet en lille smule skal jeg sygemeldes.

Men der har heller ikke været meget at lave på jobbet, så har arbejdet 3 dage siden midt november

Anmeld

22. januar 2014

Rødhætte

VIPpigen skriver:

Den 10 marts... 4 dage før min fødselsdag, så jeg må være 19+4... Og skal scannes indvendig bagefter.... Såå meget rod, og ekstra hurlumhej bare fordi datteren kom før tid. Men alligevel lækkert de lige holder ekstra øje med det hele denne gang. Jeg er næsten mere nervøs for livmoderhals scanningen, end MD. Er Livmoderhalsen allerede forkortet en lille smule skal jeg sygemeldes.

Men der har heller ikke været meget at lave på jobbet, så har arbejdet 3 dage siden midt november

Så må vi bare krydse finger for at det hele er som det skal være..

Nu kunne jeg se din datter er født 1 uge før min søn og han vejet mindre end din datter. Jeg skal ikke til noget ekstra - utroligt sådan en forskel der er.. Havde du problemer i sidste graviditet?

Anmeld

23. januar 2014

VIPpigen

Rødhætte skriver:

Så må vi bare krydse finger for at det hele er som det skal være..

Nu kunne jeg se din datter er født 1 uge før min søn og han vejet mindre end din datter. Jeg skal ikke til noget ekstra - utroligt sådan en forskel der er.. Havde du problemer i sidste graviditet?

Jeg var indlagt i enten 31+, eller 32+, husker ikke helt hvor langt jeg var! men små 3 uger inden jeg fødte, med tegn på for tidlig fødsel. Jeg var indlagt knap 4 dage, fik lungemodner, og hvis min egen læge ikke havde sygemeldt mig, så havde sygehuset. Desværre forstod Vejle kommune ikke længere at det stod så slemt til, så de pressede på til den 1 november. Og så fødte jeg den 4. 

Så vi rykkede lige fødslen de uger, måske det er derfor. Min datter var meget stor af sin alder, det er hun ikke længere. Men de var noget chokeret over hun var født 5 uger før tid, med den størrelse. Vi var indlagt på neo i 18 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.