Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Det har jeg ikke set, hvad bruger man dem til
Det har jeg ikke set, hvad bruger man dem til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: Det er lodder til en konkurrence. hvis du trykker på dem, kommer du ind på det. Du har så mange lodder i konkurrencen.Denne gang kan du vinde hørebøffer til ungerne(koncerter m.m)
Det er lodder til en konkurrence. hvis du trykker på dem, kommer du ind på det. Du har så mange lodder i konkurrencen.Denne gang kan du vinde hørebøffer til ungerne(koncerter m.m)
Maja84 skriver: Okay vidste jeg ikke, får man et for hvert indlæg man laver
Okay vidste jeg ikke, får man et for hvert indlæg man laver
Det var også min tanke i første omgang, men har dog ikke set noget der kunne minde om det.. Altså ikke ligegyldige tråde, men tænker nogen ville svare lidt mere på tråde. ;-)
Anonym skriver: Det var også min tanke i første omgang, men har dog ikke set noget der kunne minde om det.. Altså ikke ligegyldige tråde, men tænker nogen ville svare lidt mere på tråde. ;-)
Loa skriver: Synes ikke jeg har set ligegyldige svar eller tråde.Kunne heller ikke selv drømme om at svare "ligegyldigt" på en tråd for at få lodder....Faktisk irriterer de mig bare lidt, altså at der skal stå under mit profilbillede de der sk*de lodder
Synes ikke jeg har set ligegyldige svar eller tråde.Kunne heller ikke selv drømme om at svare "ligegyldigt" på en tråd for at få lodder....Faktisk irriterer de mig bare lidt, altså at der skal stå under mit profilbillede de der sk*de lodder
Går de evt væk hvis du krydser af i at du ikke ønsker at deltage?
Chris86 skriver: Ved ikke om jeg har lagt mærke til ligegyldige tråde/svar...Men synes det virker en smugle "plat"?, at få lodder for et indlæg/svar....
Ved ikke om jeg har lagt mærke til ligegyldige tråde/svar...Men synes det virker en smugle "plat"?, at få lodder for et indlæg/svar....
Yurie skriver: det tror jeg ikke.. jeg ser ikke folk herinde,som folk der ville skrive ligegyldige ting, bare for at få nogle lodder
det tror jeg ikke.. jeg ser ikke folk herinde,som folk der ville skrive ligegyldige ting, bare for at få nogle lodder
Tror du misforstår mig. Jeg mener at i stedet for at trykke "synes godt om" - så skriver folk måske en bette kommentar, hvilket jeg synes er meget godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128