Lodder=ligegyldige svar/oplæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.102 visninger
31 svar
29 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2014

Anonym trådstarter

dumme mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeps jeg er en kujon og gemmer mig som ano. :-)

Men er det bare mig, eller er der kommet mange "li gyldige" svar og starttråde eller hva det hedder?

Syntes det er super fedt at baby.dk sætter sådan noget i værk, men syntes bare vi som bruger ska tænkte over, ville jeg ha svaret her, eller startet denne tråd hvis jeg ikke fik lodder....

Undskyld men sku bare li ud med det...

(Og ja dette kan som også være en "li gyldig" tråd, men håber der bare er en der forstår hva jeg mener)

Det synes jeg ikke lige jeg har bemærket

Anmeld

21. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Men er det bare mig, eller er der kommet mange "li gyldige" svar og starttråde eller hva det hedder?

Syntes det er super fedt at baby.dk sætter sådan noget i værk, men syntes bare vi som bruger ska tænkte over, ville jeg ha svaret her, eller startet denne tråd hvis jeg ikke fik lodder....

(Og ja dette kan som også være en "li gyldig" tråd, men håber der bare er en der forstår hva jeg mener)

- Det kan jo være trådene ikke er ligegyldige for dem der opretter dem.

Det kan vi jo ikke vurdere

Anmeld

21. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Hvor har du set en ligegyldig tråd henne? Synes jeg i hvert fald ikke at jeg har bemærket. 

Og det kan jo godt være at du personligt synes at en tråd er ligegyldig, men personen bag har nok haft brug for at høre folk til råds, eller oprette netop den tråd. 

Anmeld

21. januar 2014

Lullaby

Jeg svarer ikke alligevel. Altså forstå mig ret. Hvis ikke jeg har noget af sige. Gider ikke svare på alt bare for at få lodder i et eller andet lotteri. 

Anmeld

21. januar 2014

Clisolka

Haha ja okay... Det er ikke for at jeg vil svare på en tråd - eller starte en debat bare for at få lodder til et lotteri... 

Men ligegyldige tråde - hvad er en ligegyldig tråd? 

Anmeld

21. januar 2014

Stumpen

Babymor1013 skriver:

Haha ja okay... Det er ikke for at jeg vil svare på en tråd - eller starte en debat bare for at få lodder til et lotteri... 

Men ligegyldige tråde - hvad er en ligegyldig tråd? 

Denne... 

Anmeld

21. januar 2014

Kløver

Hvad er alt det for noget med lodder, er slet ikke med ?

Anmeld

21. januar 2014

TNBC

Maja84 skriver:

Hvad er alt det for noget med lodder, er slet ikke med ?

De lodder der står under dit profil billede

Til ts:
Hvilke synes du der er ligegyldige?

Anmeld

21. januar 2014

Kløver

Yurie skriver:

De lodder der står under dit profil billede

Til ts:
Hvilke synes du der er ligegyldige?

Det har jeg ikke set, hvad bruger man dem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.