Uge 9 og frisk blod.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Jeg er i uge 9, og der er frisk blod med når jeg tørre mig.
Jeg er fuldstændig ødelagt, lægen vil hverken kigge eller hjælpe..
Har umiddelbart ikke rigtig nogen smerter, udover det sædvandlige jeg har døjet med I graviditeten.

Har i erfaringen, hvad ente det med?

Kæresten har hårdnakket sagt det skulle holdes hemmeligt, så har ikke engang en eneste at snakke med, nogen at søge trøst hos..
Øv jeg håber ikke den bliver spir er ved at gå til..

Har aldrig prøvet at bløde i mine graviditeter, men de siger at hvis du kun bløder og ingen smerter har så skulle der ikke være andet end et blodkar som er sprunget  Hvis du derimod bløder og får smerter så kan det være tegn på du er ved at miste, men igen heller ikke sikkert at det er det.... synes det er en underlig læge at han ikke tager dig serøst... Ikke en jeg ville komme til... Men ellers synes jeg du skal betale for en tryghedsscanning, så du kan slappe af de sidste uger indeN du skal til nakkefoldsscanning

Anmeld

21. januar 2014

Annette A

Hej håber virkelig der ikke er noget galt og den lille bliver derinde.

Uvisheden er vildt hård. Har prøvet at bløde i 2 af mine 4 graviditeter og mistede den ene af gangene.

Så det er svært at sig noget definitivt omkring. Nogen bløder uden man finder årsagen som jeg selv oplevede det i  min 4. graviditet, så håber det går i sig selv igen og det er uden betydning.

Ved godt hvor svært det er ikke at vide hvad der foregår og man er nødt til bare at afvente hvad der sker.

Tanker og de bedste ønsker herfra.

Anmeld

21. januar 2014

Carina:-)

Det er jo svært at fortælle dig hvilken vej det går.

Men synes du skal tage en selvbetalt skanning,for det er da ulideligt at skulle gå i 3 uger endnu til NF

Anmeld

22. januar 2014

Mariam90

Anonym skriver:

Jeg er i uge 9, og der er frisk blod med når jeg tørre mig.
Jeg er fuldstændig ødelagt, lægen vil hverken kigge eller hjælpe..
Har umiddelbart ikke rigtig nogen smerter, udover det sædvandlige jeg har døjet med I graviditeten.

Har i erfaringen, hvad ente det med?

Kæresten har hårdnakket sagt det skulle holdes hemmeligt, så har ikke engang en eneste at snakke med, nogen at søge trøst hos..
Øv jeg håber ikke den bliver spir er ved at gå til..

Jeg har selv haft brunt udflåd i mange dage og frisk blod når jeg tørrede mig men du skal ikk være bange søde. Jeg håber den holder derinde selvfølgelig, men vil bare sige at det er normalt med liiiidt blod... du skal være urolig hvis det bløder lige så meget som mens.

Jeg har været til flere scanning i uge 6..7..9 idag er jeg 12+3.

Du kan gøre lige som jeg gjort.. Ringe til lægevagten og sige at du har lidt blødning og at du har ondt på den ene side. Så vil de gerne kigge på dig for at se at graviditeten er inde i livmoderen og ikke udenfor.

Egen læge er iskolde og gør ikke en skid synes jeg. 

Håber det hjælperKram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.