Uge 9 og frisk blod.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 9, og der er frisk blod med når jeg tørre mig.
Jeg er fuldstændig ødelagt, lægen vil hverken kigge eller hjælpe..
Har umiddelbart ikke rigtig nogen smerter, udover det sædvandlige jeg har døjet med I graviditeten.

Har i erfaringen, hvad ente det med?

Kæresten har hårdnakket sagt det skulle holdes hemmeligt, så har ikke engang en eneste at snakke med, nogen at søge trøst hos..
Øv jeg håber ikke den bliver spir er ved at gå til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Maja!

du får først og fremmest lige et knus herfra.. har selv mistet i uge 9 så kender følelsen, men undre mig meget over at lægen ikke vil se dig! er det egen læge eller vagt lægen?

Og husk nu at det ikke er unormalt at bløde under en graviditet, sygeplejesken der tilså mig da jeg kom ind på sygehuset og ventede på en scanning fortalte mig at hendes blødning gik derhjemme og var 17 år og pisse irriterende... så lad os håbe du er lige så heldig  

Anmeld

21. januar 2014

J85

Anonym skriver:

Jeg er i uge 9, og der er frisk blod med når jeg tørre mig.
Jeg er fuldstændig ødelagt, lægen vil hverken kigge eller hjælpe..
Har umiddelbart ikke rigtig nogen smerter, udover det sædvandlige jeg har døjet med I graviditeten.

Har i erfaringen, hvad ente det med?

Kæresten har hårdnakket sagt det skulle holdes hemmeligt, så har ikke engang en eneste at snakke med, nogen at søge trøst hos..
Øv jeg håber ikke den bliver spir er ved at gå til..

Jeg har ingen erfaringer overhovedet - ville bare ikke gå forbi uden lige at sende dig et Og  For alt er i orden med den lille spir 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja! skriver:

du får først og fremmest lige et knus herfra.. har selv mistet i uge 9 så kender følelsen, men undre mig meget over at lægen ikke vil se dig! er det egen læge eller vagt lægen?

Og husk nu at det ikke er unormalt at bløde under en graviditet, sygeplejesken der tilså mig da jeg kom ind på sygehuset og ventede på en scanning fortalte mig at hendes blødning gik derhjemme og var 17 år og pisse irriterende... så lad os håbe du er lige så heldig  

Det er egen læge.. Og så vidt jeg kan se herinde, bliver folk scannet eller for taget blodprøver

Det er bare SÅ frusterende at man ikke kan blive scannet eller noget så man vidste om der var håb eller om det bare var væk..
Jeg er ved at blive vanvittig af usikkerheden..

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

J85 skriver:

Jeg har ingen erfaringer overhovedet - ville bare ikke gå forbi uden lige at sende dig et Og  For alt er i orden med den lille spir 

Mange tak ..
Håber godt nok også den lille spir bliver derinde.

Anmeld

21. januar 2014

Maja!

Anonym skriver:

Det er egen læge.. Og så vidt jeg kan se herinde, bliver folk scannet eller for taget blodprøver

Det er bare SÅ frusterende at man ikke kan blive scannet eller noget så man vidste om der var håb eller om det bare var væk..
Jeg er ved at blive vanvittig af usikkerheden..

Min egen læge sendte mig straks til en scanning, så hvis jeg var dig vil jeg kontakte din læge igen i morgen og bede om en blodprøve eller scanning, for det kunne jo være det bare var et blodkar der er sprunget eller ligende, det behøver jo ikke betyde at baby ikke er der længere, hvilket er meget rart at få bekræftet, tænker os fremad rette, med Nf scanning osv.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja! skriver:

Min egen læge sendte mig straks til en scanning, så hvis jeg var dig vil jeg kontakte din læge igen i morgen og bede om en blodprøve eller scanning, for det kunne jo være det bare var et blodkar der er sprunget eller ligende, det behøver jo ikke betyde at baby ikke er der længere, hvilket er meget rart at få bekræftet, tænker os fremad rette, med Nf scanning osv.

Må prøve og ringe igen i morgen..
Det lyder bare ikke som om man bliver taget spor seriøst før man er 12+

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen positive historier?

Anmeld

21. januar 2014

Michelle88

Hvis din læge ikke vil gøre noget i morgen, synes jeg at du selv skal betale for en tryghedsscanning. For det er lang tid at være nervøs, hvis du skal vente til NF scanning

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Michelle88 skriver:

Hvis din læge ikke vil gøre noget i morgen, synes jeg at du selv skal betale for en tryghedsscanning. For det er lang tid at være nervøs, hvis du skal vente til NF scanning

Det har vi også snakket om herhjemme.. Må lige endelig få ham overtalt. Men han tror meget på lægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.