hvor meget på børneopsparing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

M (:

Frk. Petersen skriver:

Ville bare hører hvad i andre sætter ind om måneden?

Vi sætter/vil i fremtiden sætte i alt 100 kr pr barn ind om måneden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mom2

Frk. Petersen skriver:

Vi har ikke en børneopsparing, da vi simpelthen ikke kan finde penge til det. Der bliver oprettet en så snart vi har og så kommer der 50 - 100 kr på hver måned

Anmeld

22. januar 2014

helle85

Frk. Petersen skriver:

vi sætter 50 kr ind på hver af børnenes børneopsparingkonto om mdr,

så vil de have omkring 10-11000 hver nå de bliver 18 også er planen at de kan få det rasterne beløb så de kan få et kørekort. for hvis de ikke er så gode til at styre deres penge (som ikke alle 18 år er) så er det mange til at klatte væk.

og hvis vi en dag få råd så ville jeg godt lave en uddannelses konto til dem hver men da man min skal sætte 500 ind om mdr så er det ikke en mulighed lige nu da man så er mere sikker på de måske bliver brugt mere fornuftigt

Anmeld

22. januar 2014

Lunae

Frk. Petersen skriver:

Vi sætter 100 kr ind til hvert barn! De sidste tre år har vi været studerende, og jeg er det stadig, så økonomien har ikke været til mere! Når jeg blir færdig hæver vi nok beløbet!

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

Frk. Petersen skriver:

Vi har ikke lavet nogle kontoer endnu.. Men når vi gør, sætter vi vist bare penge ind som det lige passer... Fødselsdagspenge, hvis de lige får af bedsteforældre eller vi selv bare har lyst... Og ved ik om det blir en "børneopsparing" eller alm konto...

Anmeld

22. januar 2014

Lukas&Liam<3

750 når der kommer børnepenge det er hvad der maks må sættes ind om året også tror jeg den er fyldt når han er ca 12 år

Anmeld

22. januar 2014

L&V

Muhmi skriver:

Sådan havde vi det også.. Vi ville gerne smide 500,- ind om måneden, men der er åbenbart grænser for hvad man må spare op til sine børn, det er total langt ude synes jeg 

Så kan man jo bare lave en opsparings konto ved siden af.. Ved godt renten ikke er lige så fed men tænker os det er derfor der er et loft på børneopsparing

Anmeld

22. januar 2014

Team Putte

Frk. Petersen skriver:

vi sætter 100 kr ind om måneden vi blev enige om at vi gerne ville sætte samme beløb ind til alle børnene uanset økonomisk situation.. Lige nu har vi kun 1 barn men hvem ved om vi ender med 4 og så kan det bare hurtigt blive rigtig mange penge at bruge hver måned på børneopsparing

Anmeld

26. januar 2014

Hanunii

Jeg sætter 3000 kr. pr. første januar hvert år. 

Anmeld

26. januar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

150 kr indtil hun fylder 21

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.