Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk. Petersen skriver: Ville bare hører hvad i andre sætter ind om måneden?
Ville bare hører hvad i andre sætter ind om måneden?
Vi sætter 250 ind om måneden. Desværre er der en grænse på hvad der må komme ind om året, ellers havde jeg smidt 500 hver måned.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har to opsparinger til Maria. En til konfirmation hvor der sættes 50 kr ind om måneden og en til når hun bliver 21 år hvor der sættes 200 kr ind om måneden.
Min mor har også en opsparing i Marias navn og der sætter hun 100 kr ind om måneden. Ved ikke hvor længe den varer, men nok til hun er 18 år
Der kommer 750 kr ind d. 20. hver tredje måned (når børnechecken kommer)også har vi en på 100 kr hver måned til hendes konfirmations opsparring
Vi bestræber os på at sætte 500kr. over hver måned, men det afhænger af den samlede økonomi. Vi ville helst det hele, men sådan er verden bare ikke skruet sammen for os pt. at det kan lade sig gøre.
Har stemt blankt. Vi sætter de 3000,- ind i om året man må. De bliver sat ind hvert år i januar måned.
Vi sætter det beløb ind om måneden som man maks kan sætte ind..
250,- om måneden.. Silas er nogle gange rigere end os, det er lidt sjovt at tænke på hehe
Rune får det samme Så altså, 250,- hver
Elbæk skriver: Vi sætter 250 ind om måneden. Desværre er der en grænse på hvad der må komme ind om året, ellers havde jeg smidt 500 hver måned.
Sådan havde vi det også.. Vi ville gerne smide 500,- ind om måneden, men der er åbenbart grænser for hvad man må spare op til sine børn, det er total langt ude synes jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128