Her er blevet stille i junigruppen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
11 svar
2 synes godt om
21. januar 2014

Morigen

Hej..

Jeg syntes der er blevet stille her i gruppen..
Hvordan går det med maverne?? og Er nogle begyndt at mærke liv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Findusinde

Morigen skriver:

Hej..

Hej!
Ja her er blevet noget stille... her går det godt, er 19+0 i dag, og vokser så hurtigt! Er så småt begynde at mærke liv.. ;-) skal til md scanning om en uge! Wuhuuu... :-)

Hilsen Annemette

Anmeld

21. januar 2014

Morigen

Samme her mærker også nogle små spark Er 19+6 idag, skal til MD skanning på fredag og glæder mig

Anmeld

21. januar 2014

Papillon

Er det ikke fordi, gruppen mere eller mindre er flyttet til facebook? Fortryder lidt selv at jeg ikke flyttede med 

Jeg har mærket bobler en gang og et lille puf, men der har desværre været meget stille derinde de seneste dage Skal dog til MD på fredag, glæder mig

Anmeld

21. januar 2014

Morigen

Papillon skriver:

Er det ikke fordi, gruppen mere eller mindre er flyttet til facebook? Fortryder lidt selv at jeg ikke flyttede med 

Jeg har mærket bobler en gang og et lille puf, men der har desværre været meget stille derinde de seneste dage Skal dog til MD på fredag, glæder mig

Det er bare lidt ærgeligt at det er flyttet over på facebook , er slet ikke på facebook..

Anmeld

21. januar 2014

Mitlivsommooor

Her kommer lige en lille update fra mig, jeg er i uge 18+ og var i går til MD scanning, hvilket gik rigtig fint - alt var lige som det skulle være. 

Mht at mærke liv, skal jeg lige love for at det er en lille vildbasse jeg har inde i maven, kan mærke rigtig meget liv.

Håber også det går godt med alle jer andre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2014

Sandratoft

Morigen skriver:

Hej..

Jeg er 17+ og har ikke mærket liv endnu, men venter med at blive bekymret til jeg er 20+

Anmeld

22. januar 2014

Morigen

Kyed skriver:

Her kommer lige en lille update fra mig, jeg er i uge 18+ og var i går til MD scanning, hvilket gik rigtig fint - alt var lige som det skulle være. 

Mht at mærke liv, skal jeg lige love for at det er en lille vildbasse jeg har inde i maven, kan mærke rigtig meget liv.

Håber også det går godt med alle jer andre.

sikke en fin lille mave du har

Her er der også godt gang i den lille, tror der bliver slået koldbøtter derinde en gang i mellem

Anmeld

22. januar 2014

FruStolpe

Morigen skriver:

Hej..

Hej.

Ja jeg troede slet ikke der blev skrevet herinde.

Jeg er selv 21+0 i dag, var til en perfekt MD i mandags og vi venter en dejlig lillesøster.

Jeg har mærket liv siden 17+, men det er først den sidste uges tid hvor det har været hver dag.

Ellers kan jeg da fortælle at jeg pt er sygemeldt pga mit blodtryk. Det lever sit eget liv, og racer op og ned efter behag.
Har endda allerede haft en overnatning på sygehuset

Anmeld

22. januar 2014

Maja_4000

Jeg er også rykket med på fb

Vi skal have en lillesøster er 18+4 og skal til md om to uger .. Mærker lidt liv, men ikke hver dag og heller ikke så man kan mærke det udenpå maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.