Mave onde! ( langt og lidt add)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

MyLove E

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Efter du har lagt din kost om er det meget sansynligt at det er derfor du har hård mave og det er tegn på du ikke får væske nok så 2-3 l vand om dagen..

Håber snart i alle bliver friske igen

Jeg spurgte lægen om det kunne være det. Det ville han ikke mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

L&V

MyLove E skriver:

Jeg spurgte lægen om det kunne være det. Det ville han ikke mener.

Oki det har vi nu ellers begge to kunnet mærke her hjemme og de forumer jeg er på der er der rigtig rigtig mange der oplever det samme.. Hvad sku forstoppelsen så komme af hvis det ikke er kosten?

Anmeld

21. januar 2014

MyLove E

Oki det har vi nu ellers begge to kunnet mærke her hjemme og de forumer jeg er på der er der rigtig rigtig mange der oplever det samme.. Hvad sku forstoppelsen så komme af hvis det ikke er kosten?

Sådan som jeg forstod på ham, havde jeg den samme virus som far og søn. Men jeg var bare blevet forstoppet...

Men nu kaster jeg bare op til store guldmedalje.
Elias kommer hjem lige om lidt men han har det hvis heller ikke så godt endnu

Kan ikke komme i tanke på noget mad til os i dag. Kom gerne med ideer,
Det behøver ikke være low carb eller noget. Bare NEMT

Anmeld

21. januar 2014

L&V

MyLove E skriver:

Sådan som jeg forstod på ham, havde jeg den samme virus som far og søn. Men jeg var bare blevet forstoppet...

Men nu kaster jeg bare op til store guldmedalje.
Elias kommer hjem lige om lidt men han har det hvis heller ikke så godt endnu

Kan ikke komme i tanke på noget mad til os i dag. Kom gerne med ideer,
Det behøver ikke være low carb eller noget. Bare NEMT

Oki jamen det kan da os være det kan virke sådan det skal jeg da ikke kunne sige.. Men prøv alligevel med lidt vand man kan os komme til at kaste op af forstoppelse men det er nu nok i det her tilfælde det andet der gør sig gældende..

Åh bette mand altså..

Vi skal have kyllingebryst med bønnefritter og stuede champignon men det kræver jo lige man har det.. Måske noget suppe, brød eller andet der er let for maven at fordøje

Anmeld

21. januar 2014

MyLove E

Oki jamen det kan da os være det kan virke sådan det skal jeg da ikke kunne sige.. Men prøv alligevel med lidt vand man kan os komme til at kaste op af forstoppelse men det er nu nok i det her tilfælde det andet der gør sig gældende..

Åh bette mand altså..

Vi skal have kyllingebryst med bønnefritter og stuede champignon men det kræver jo lige man har det.. Måske noget suppe, brød eller andet der er let for maven at fordøje

Drikker vand hele tiden. .. hver gang jeg har været på toilet. Og det er jeg ca. Hvert 15min

Anmeld

21. januar 2014

L&V

MyLove E skriver:

Drikker vand hele tiden. .. hver gang jeg har været på toilet. Og det er jeg ca. Hvert 15min

puha så ved du hvad du skal bruge din dag på.. Rigtig go bedring til dig

Anmeld

21. januar 2014

MyLove E

puha så ved du hvad du skal bruge din dag på.. Rigtig go bedring til dig

Tak :-D Ja så gik der tid med det:-D:-D:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.