Vi blev ramt i lørdags af en god gang mave onde.
Først Elias som kastede op hele lørdag. Far havde lidt dårlig mave lørdag aften. Men så var det det.
Søndag lå Elias bare og så tv og sov lidt sammen med mor. Ved 14 tiden kastede han så op igen

Men så var en ved at blive frisk igen. Vi aftalte med mormor at han skulle der ind mandag morgen så han kunne slappe af igen.
Men han ville afsted NU..
Det kom han så. Hvilket var godt nok.
Da vi kom hjem startede far så, hele natten sad han på toilettet med en spand foran sig, og så væltede det ellers ud af ham.

Jeg havde det bare skidt i går og manden havde stadig diarré.
Min mor beholdte Elias, og vi sov til kl 16.
Ved en 18tiden ringer min mor at han har kastet op igen og er meget træt og ked. De er hos oldemor, som bor lige på den anden side af min mor. Så de ville gå hjem og sove. Han har ikke spist eller drukket meget.
Og har næsten ikke tisset.
Men har lige snakket med hende og hun har prøvet at give ham vand i løbet af natten. Og da de stod op snakkede hun med ham, om at han også var hel tør ligesom blomsterne. Så han skulle også ha vand.
Hun fik ham til at drikke noget, pludselig kom han løbende " mormor mormor, jeg har tisset"

Nå men jeg går i seng ved en 21 tiden da jeg kan mærke at nu begynder jeg vis..
Kl 1 vågner jeg og har bare ondt i maven. Jeg er helt færdig, ligger i 2 timer og bare jammer mig og græder.
Min mand synes jeg skal ringe til vagtlægen. Han kommer ud ved en 4.30 tiden. Han siger jeg har det samme som de to andre. Men at jeg er forstoppet. Så når der kommer hul på det, skal jeg nok regne med en god gang diarré

Puha det blev langt.
Har i gode råd til hvad jeg skal gøre? Overvejer at hente en Cocio, det plejer at gå lige i maven på mig.
Så jeg "skider" (ih ja hvis bare jeg kunne

) hul i min kur i dag og indtil maven er god.