Bygge bygge rede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Happiness

o1Mutte skriver:

Hehe Jeg må have sådan en når det engang bliver aktuelt Synes den er skide smart  

Det er den også! Så behøver man ikke rejse sig for at tage baby op, når man skal amme. Og når man som jeg gjorde sidst, lå ned og ammede, så skal jeg kun lige løft op i nattrøjen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

o1Mutte

Happiness skriver:

Det er den også! Så behøver man ikke rejse sig for at tage baby op, når man skal amme. Og når man som jeg gjorde sidst, lå ned og ammede, så skal jeg kun lige løft op i nattrøjen

Se det er smart  

Anmeld

20. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hvor er den fin. Hvor har du fundet den? Leder selv efter en der kan stå op af sengen

Anmeld

20. januar 2014

1234rj

Happiness skriver:

Så kom vuggen hjem

Det var meningen den skulle blive i papkassen, til vi flytter om 11 dages tid.... 

Men... HOVSA(!!!) kom til at åbne pakken, bare for liiiige at kigge, bare lidt.....

Og så ved jeg ikke hvad der skete!? En time efter stod den her i soveværelset 

(og sjovt nok var min mand ikke overrasket )

Er ikke så vild med lyserød, men det var det der fulgte med, og efter lidt justeringer (fjernede bl.a. en stor sløjfe) er den til at leve med. Men lilla havde været at foretrække, eller en knald pink farve. Men med en flytning rundt om hjørnet er der andre udgifter der prioriteres højere

Ih hvor fint :-) lavede samme stunt her ;-)

Anmeld

21. januar 2014

Chevro

Happiness skriver:

Man kan indstille den i 3 højder. Den sidste er ret lav, så de kan bruge den længe Der er en side til, så den kan stå alene.

Nå okay, super smart :-)

Vi har en arve-vugge (: Som familien har lagt i i over 60 år..
Så jeg får desværre ikke lov til at have sådan noget smart noget!
Men super fedt at ligge den/sætte den åben op til sengen :-)

Anmeld

21. januar 2014

Happiness

mor:) skriver:

Hvor er den fin. Hvor har du fundet den? Leder selv efter en der kan stå op af sengen

På amazone :  http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AASJUNK/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Kunne ikke finde en i dk til en rimelig pris Selv brugt tager folk jo meget for de senge. Så synes den her var fin til prisen

Anmeld

21. januar 2014

Happiness skriver:

På amazone :  http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AASJUNK/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

Kunne ikke finde en i dk til en rimelig pris Selv brugt tager folk jo meget for de senge. Så synes den her var fin til prisen

Tak
Er der bremser på hjulene eller undlader man bare at sætte dem på. Bliver bare bange for den ruller væk mens man sover

Anmeld

21. januar 2014

Happiness

Tak
Er der bremser på hjulene eller undlader man bare at sætte dem på. Bliver bare bange for den ruller væk mens man sover

Der er bremse på 2 af dem. Synes dog det ene driller lidt Men må se om vi ikke kan fikse det, ellers tror jeg vi prøver at se om man kan sætte den fast til sengen på en måde. 

Altså den ruller ikke som sådan væk, men man kan skubbe den væk. Og det vil jeg ikke risikere jeg får gjort i søvne.

Anmeld

21. januar 2014

Happiness skriver:

Der er bremse på 2 af dem. Synes dog det ene driller lidt Men må se om vi ikke kan fikse det, ellers tror jeg vi prøver at se om man kan sætte den fast til sengen på en måde. 

Altså den ruller ikke som sådan væk, men man kan skubbe den væk. Og det vil jeg ikke risikere jeg får gjort i søvne.

Det kan jeh godt forstå. Ellers kam man vel bare fjerne hjulene??

Anmeld

21. januar 2014

Happiness

Det kan jeh godt forstå. Ellers kam man vel bare fjerne hjulene??

Ja, men så bliver den for lav til sengen. Den er sat på højest mulig lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.