Bygge bygge rede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
20 svar
13 synes godt om
20. januar 2014

Happiness

Så kom vuggen hjem

Det var meningen den skulle blive i papkassen, til vi flytter om 11 dages tid.... 

Men... HOVSA(!!!) kom til at åbne pakken, bare for liiiige at kigge, bare lidt.....

Og så ved jeg ikke hvad der skete!? En time efter stod den her i soveværelset 

(og sjovt nok var min mand ikke overrasket )

Er ikke så vild med lyserød, men det var det der fulgte med, og efter lidt justeringer (fjernede bl.a. en stor sløjfe) er den til at leve med. Men lilla havde været at foretrække, eller en knald pink farve. Men med en flytning rundt om hjørnet er der andre udgifter der prioriteres højere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

AnthonsMor

Happiness skriver:

Så kom vuggen hjem

Det var meningen den skulle blive i papkassen, til vi flytter om 11 dages tid.... 

Men... HOVSA(!!!) kom til at åbne pakken, bare for liiiige at kigge, bare lidt.....

Er ikke så vild med lyserød, men det var det der fulgte med, og efter lidt justeringer (fjernede bl.a. en stor sløjfe) er den til at leve med. Men lilla havde været at foretrække, eller en knald pink farve. Men med en flytning rundt om hjørnet er der andre udgifter der prioriteres højere

Hvor er den fin!

Og jeg elsker, at din mand ikke var overrasket

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

AnthonsMor skriver:

Hvor er den fin!

Og jeg elsker, at din mand ikke var overrasket

Tak Er bare glad for jeg fandt en til en pris der var overkommelig De koster jo hurtigt 1000-2000kr for en der kan stå op af sengen. 

Hehe ja! Han havde sendt en sms mens jeg var i fuld gang med samlingen, hvori der stod "GLæder mig til at se den samlet når jeg kommer hjem "

Anmeld

20. januar 2014

AnthonsMor

Happiness skriver:

Tak Er bare glad for jeg fandt en til en pris der var overkommelig De koster jo hurtigt 1000-2000kr for en der kan stå op af sengen. 

Hehe ja! Han havde sendt en sms mens jeg var i fuld gang med samlingen, hvori der stod "GLæder mig til at se den samlet når jeg kommer hjem "

Du er vidst som en åben bog, hva

Ja, jeg har godt nok ikke lige set dem der bedside gøjlere, men det er skide smart man liiiige kan smutte bebs over efter amning!
Og kan godt forestille mig de er skide dyre!

Anmeld

20. januar 2014

o1Mutte

Happiness skriver:

Så kom vuggen hjem

og sjovt nok var min mand ikke overrasket )

Nøj den er fin. Hvor kan den mon købes henne? 

Jeg havde gjort det samme )

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

AnthonsMor skriver:

Du er vidst som en åben bog, hva

Ja, jeg har godt nok ikke lige set dem der bedside gøjlere, men det er skide smart man liiiige kan smutte bebs over efter amning!
Og kan godt forestille mig de er skide dyre!

Sidst lå jeg ned og ammede, og faldt næsten altid i søvn imens  Og så er det altså bare lidt mere sikkert at hun ligger i sin egen seng. Også fordi at storebror til tider kommer ind og vil putte med (ret ofte for tiden!).

Vi havde overvejet "bare" at tage siderne f en tremmeseng, men den er bare så stor til den første tid.

Anmeld

20. januar 2014

Chevro

Happiness skriver:

Så kom vuggen hjem

Fedt (: Er det en bestemt højde så?

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

o1Mutte skriver:

Nøj den er fin. Hvor kan den mon købes henne? 

Jeg havde gjort det samme )

Haha, er glad for jeg ikke er den eneste.... Det kriblede simpelthen så meget i mine fingre! Og som jeg siger til manden, så er der en ting mindre vi skal gøre efter vi er flyttet

Den er købt på amazone:  http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AASJ57G/ref=noref?ie=UTF8&psc=1&s=baby

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

Chevro skriver:

Fedt (: Er det en bestemt højde så?

Man kan indstille den i 3 højder. Den sidste er ret lav, så de kan bruge den længe Der er en side til, så den kan stå alene.

Anmeld

20. januar 2014

o1Mutte

Happiness skriver:

Haha, er glad for jeg ikke er den eneste.... Det kriblede simpelthen så meget i mine fingre! Og som jeg siger til manden, så er der en ting mindre vi skal gøre efter vi er flyttet

Den er købt på amazone:  http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AASJ57G/ref=noref?ie=UTF8&psc=1&s=baby

Hehe Jeg må have sådan en når det engang bliver aktuelt Synes den er skide smart  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.