mbbuch skriver:
Nogle der farver hår enten selv eller hos frisør under graviditeten eller er det bare helt no go???
Jeg får lavet lyse striber hver 3. måned hos en grøn frisør (Marie Therese, Kbh)...jeg kan ikke holde ud både at skulle være kuglerund og samtidig have en stor udgroning 
HVIS man ikke kan holde sig fra hårfarvning, selvom det anbefales, så er en grøn salon klart at foretrække! Jeg kan tydeligt mærke forskel. Hos en almindelig frisør kan man tydeligt lugte ammoniak, og det kan af og til svide lidt i hovedbunden. Kan nærmest mærke hvordan håret bliver bleget. Hos den grønne frisør jeg går hos kan jeg kun dufte meget lidt...det minder lidt om duften af marcipan. Meget mere behageligt! Og som det tidligere er blevet skrevet, så er striber bedre end helfarvning, da striberne ikke rammer hovedbunden..
Jeg begyndte hos den grønne frisør ved min sidste graviditet...indtil da gik jeg til almindelig frisører. Det er snart 4 år siden, og jeg er udelukkende kommet der siden. Er gravid i 4. måned for anden gang nu.
Og jeg nyder altså at have fine striber i håret, selvom jeg er gravid
Anmeld