Hår farvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
15 svar
10 synes godt om
20. januar 2014

mbbuch

Nogle der farver hår enten selv eller hos frisør under graviditeten eller er det bare helt no go???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Helt 100% NO GO for mit vedkommende. 

Anmeld

20. januar 2014

AnthonsMor

mbbuch skriver:

Nogle der farver hår enten selv eller hos frisør under graviditeten eller er det bare helt no go???

Jeg synes også det er no-go, medmindre du tager til en speciel frisør der har de produkter der ikke er skrappe som normalt hårfarve er

Men jeg havde nok uanset hvad aldrig gjort det

Anmeld

20. januar 2014

Mor Christa

Min frisør siger at hvis man får striber, så det ikke rammer hovedbunden er det harmløst.. Eller.. hvert fald ikke bevist at det er skadeligt. 

Anmeld

20. januar 2014

Michella2

mbbuch skriver:

Jeg farver mit hår, også under graviditet. Jeg farver det dog kun hver 3. Måned, da mit hår vokser langsomt, og jeg bruger skåne hårfarve, eller de der allergivenlige da jeg er allergisk  Men jeg synes det er op til en selv at bedømme..  

Anmeld

20. januar 2014

mbbuch

Ja jeg venter nok også bare men ihh hvor ku det godt trænge

Anmeld

20. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Til det med striberne, tænker jeg, muligvis rammer det ikk hovedbunden og dermed ikke går i blodet, men man sidder altså stadig og indånder skidtet. 

Anmeld

20. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja jeg venter nok også bare men ihh hvor ku det godt trænge

Hehehe, det er jo blot ét a de MANGE "ofre" du kommer til at gøre for dit barn 

Anmeld

20. januar 2014

Mor Christa

Mor11 skriver:

Til det med striberne, tænker jeg, muligvis rammer det ikk hovedbunden og dermed ikke går i blodet, men man sidder altså stadig og indånder skidtet. 

Det giver jeg dig ret i , og jeg spurgte også ind til det, men som hun sagde, så har hu været frisør gennem alle hendes 4 graviditeter, og de bliver ikke rådet, tvunget eller andet til at træde af imens (selvom der er mange der gør). Hun sagde desuden også at det ikke er bevist at det er farligt at indånde (denne påstand aner jeg ikker om er sand eller falsk)

Anmeld

20. januar 2014

Elbæk

Kender en del der har gjort det under deres graviditet. Og har en veninde der tog sådan en hætte på til striber, tog en masse hår igennem den og farvede det mørkt - så ramte det ikke hovedbunden, og hun sad med et åben vindue  

Men det er op til dig om det er no-go.  Mange gør det, og andre er fuldstændig imod. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.