Så melder jeg mig også ind :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
6 svar
7 synes godt om
20. januar 2014

Elvers

Hej jeg hedder Laura, og er 12+6 med barn nr. 2
Vi har Otto fra marts 2011, og vi glæder os til at give ham den gave at blive storebror

Jeg har ventet lidt med at melde mig ind i en terminsgruppe, for jeg vidste at lægen havde regnet forkert... Men nu hedder terminen 29. juli efter nakkefoldsscanningen i dag

Glæder mig til at følge med i denne gruppe!

Kh Elvers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

VIPpigen

Vi har Otto fra marts 2011, og vi glæder os til at give ham den gave at blive storebror

Jeg har ventet lidt med at melde mig ind i en terminsgruppe, for jeg vidste at lægen havde regnet forkert... Men nu hedder terminen 29. juli efter nakkefoldsscanningen i dag

Kh Elvers

Tillykke, og Velkommen til... Det med udregningen kender jeg godt. Min læge mente bestemt termin var omkring 8 august, meen jeg havde ret...

Så vi kan da følges. Har termin den 31 juli

Anmeld

24. januar 2014

Elvers

VIPpigen skriver:

Tillykke, og Velkommen til... Det med udregningen kender jeg godt. Min læge mente bestemt termin var omkring 8 august, meen jeg havde ret...

Så vi kan da følges. Har termin den 31 juli

Det kan vi jeg havde fået at vide ved lægen at min termin var 3. August, altså en søndag... Men min menstruations første dag var en fredag, så det kunne ikke rigtig passe... Og har jeg hele tiden haft en fornemmelse af, at jeg er blevet befrugtet tidligt i cyklussen...

Vi er da også lige med nød og næppe med i juli-gruppen

Anmeld

24. januar 2014

VIPpigen

Elvers skriver:

Det kan vi jeg havde fået at vide ved lægen at min termin var 3. August, altså en søndag... Men min menstruations første dag var en fredag, så det kunne ikke rigtig passe... Og har jeg hele tiden haft en fornemmelse af, at jeg er blevet befrugtet tidligt i cyklussen...

Vi er da også lige med nød og næppe med i juli-gruppen

Yep... Håber den holder denne gang. Sidst havde jeg termin i december, men datteren valgte at komme i november.

Men altså, bare baby er klar, så er det vel fint nok

Anmeld

24. januar 2014

Elvers

VIPpigen skriver:

Yep... Håber den holder denne gang. Sidst havde jeg termin i december, men datteren valgte at komme i november.

Men altså, bare baby er klar, så er det vel fint nok

Ja lige præcis jeg fødte 12 dage over tid sidst, så jeg har også stor chance for at få et augustbarn, hvis det sker denne gang... Og jeg har selv fødselsdag d. 7. august, så det bliver sikkert den dag
Men jeg håber han/hun melder sin ankomst lidt nærmere termin...

Anmeld

24. januar 2014

Rødhætte

Elvers skriver:

Kh Elvers

Stort tillykke Så kan vi følges endnu engang

Anmeld

24. januar 2014

Elvers

Rødhætte skriver:

Stort tillykke Så kan vi følges endnu engang

Ja det kan vi jeg er spændt på at være højgravid ved sommertid denne gang - tror det bliver varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.