gravid og bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

LuQa

Frk.S skriver:

Håber virkelig det går godt.
Man hører om flere der bløder uden at det betyder noget.

Mange tak det håber jeg virkeligt også ❤

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Annette A

Krydser alt og håber

Har selv prøvet at bløde i en af mine graviditeter uden det betød noget, så håber det også er tilfældet for dig.

Anmeld

20. januar 2014

Pcokate

LuQa skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg gravid og bløder jeg er kun i uge 6+0 og blødte en lille bitte smule på papiret i morges, jeg blev så sendt ind på sygehuset i formiddags og hun kunne ikke sige om det var en begyndende spontan abort eller om alt var fint fordi det er så tidligt, så fik taget blodprøver idag og skal ind og ha taget nye på tirsdag for at se om mit hcg stiger eller falder :/ 

Jeg er bare så sindssyg nervøs, sidst vi ventede os er snart to år Aiden og der fødte jeg i uge 20 pga rygmarvsbrok og væske i hjernen,så havde virkelig håbet det var vores tur nu  

Havde bare lige brug for at få det ud.. Håber i alle vil krydse fingre for at det går som det skal ❤❤❤

Anmeld

21. januar 2014

Milas14

Jeg er nået til uge 35 og har gennem min graviditet blødt 4-5 gange nu! Så sent som i morges... Man bliver da bekymret, men JM har sagt at det ikke er unormalt! Jeg var på FG i sidste uge og blive tjekket!

Anmeld

21. januar 2014

M&N

LuQa skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg gravid og bløder jeg er kun i uge 6+0 og blødte en lille bitte smule på papiret i morges, jeg blev så sendt ind på sygehuset i formiddags og hun kunne ikke sige om det var en begyndende spontan abort eller om alt var fint fordi det er så tidligt, så fik taget blodprøver idag og skal ind og ha taget nye på tirsdag for at se om mit hcg stiger eller falder :/ 

Jeg er bare så sindssyg nervøs, sidst vi ventede os er snart to år Aiden og der fødte jeg i uge 20 pga rygmarvsbrok og væske i hjernen,så havde virkelig håbet det var vores tur nu  

Havde bare lige brug for at få det ud.. Håber i alle vil krydse fingre for at det går som det skal ❤❤❤

Jeg håber det bedste for jer, kæmpe kram

Anmeld

21. januar 2014

Maria2608

Hvordan går det...  

Anmeld

21. januar 2014

LuQa

Maria2608 skriver:

Hvordan går det...  

Mit hcg er stæget over der dobbelte, og hun syntes alt umilbart så fint ud men at det nok bare var meget tidligt i graviditeten, hun kunne dog ikke udelukke spontan abort eller graviditet uden for livmorder hvis blod mængden steg eller hvis jeg fik smerter, men ellers så alt fint ud og skal så ind og scannes om 14 dage, så vi krydser videre vores fede fingre og håber den Blir og sidder det rigtige sted. Men umilbart ser alt ud til at være ok.

Anmeld

21. januar 2014

Carina:-)

LuQa skriver:

Mit hcg er stæget over der dobbelte, og hun syntes alt umilbart så fint ud men at det nok bare var meget tidligt i graviditeten, hun kunne dog ikke udelukke spontan abort eller graviditet uden for livmorder hvis blod mængden steg eller hvis jeg fik smerter, men ellers så alt fint ud og skal så ind og scannes om 14 dage, så vi krydser videre vores fede fingre og håber den Blir og sidder det rigtige sted. Men umilbart ser alt ud til at være ok.

Dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.