gravid og bløder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
17 svar
5 synes godt om
19. januar 2014

LuQa

Ja som overskriften siger så er jeg gravid og bløder jeg er kun i uge 6+0 og blødte en lille bitte smule på papiret i morges, jeg blev så sendt ind på sygehuset i formiddags og hun kunne ikke sige om det var en begyndende spontan abort eller om alt var fint fordi det er så tidligt, så fik taget blodprøver idag og skal ind og ha taget nye på tirsdag for at se om mit hcg stiger eller falder :/ 

Jeg er bare så sindssyg nervøs, sidst vi ventede os er snart to år Aiden og der fødte jeg i uge 20 pga rygmarvsbrok og væske i hjernen,så havde virkelig håbet det var vores tur nu  

Havde bare lige brug for at få det ud.. Håber i alle vil krydse fingre for at det går som det skal ❤❤❤

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Sender dig en masse og for at alt er okay. Man har jo set mange gravide bløde i graviditeten og at der intet er sket.
Håber at det er tilfældet for dig

Anmeld

19. januar 2014

Nadia1991

Håber på det bedste for dig . Jeg blødte selv 'som en mens' i uge 6 og blev sendt til scanning og blodprøver. Fik en indvendig scanning da jeg havde blødt voldsomt i ca 4 dage og med klumper , det viste sig dog ikke at være noget andet end en menstration. Er nu i uge 11 :-)

Anmeld

19. januar 2014

LuQa

SDD skriver:

Sender dig en masse og for at alt er okay. Man har jo set mange gravide bløde i graviditeten og at der intet er sket.
Håber at det er tilfældet for dig

Ja har også hørt om der er mange der har prøvet det. Men puh ha derer længe til tirsdag :/ og mange tak for de krydsede fingre

Anmeld

19. januar 2014

LuQa

Nadia1991 skriver:

Håber på det bedste for dig . Jeg blødte selv 'som en mens' i uge 6 og blev sendt til scanning og blodprøver. Fik en indvendig scanning da jeg havde blødt voldsomt i ca 4 dage og med klumper , det viste sig dog ikke at være noget andet end en menstration. Er nu i uge 11 :-)

Mange tak ❤ det berolige lidt at høre... Håber også det kommer til at gå sådan her.. Og stort tillykke med det ❤

Anmeld

19. januar 2014

FamilenStorm

LuQa skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg gravid og bløder jeg er kun i uge 6+0 og blødte en lille bitte smule på papiret i morges, jeg blev så sendt ind på sygehuset i formiddags og hun kunne ikke sige om det var en begyndende spontan abort eller om alt var fint fordi det er så tidligt, så fik taget blodprøver idag og skal ind og ha taget nye på tirsdag for at se om mit hcg stiger eller falder :/ 

Jeg er bare så sindssyg nervøs, sidst vi ventede os er snart to år Aiden og der fødte jeg i uge 20 pga rygmarvsbrok og væske i hjernen,så havde virkelig håbet det var vores tur nu  

Havde bare lige brug for at få det ud.. Håber i alle vil krydse fingre for at det går som det skal ❤❤❤

Sender en masse positiv energi..

Håber at det hele ser fint ud og at den lille spire bliver der...

Stort knus herfra

Anmeld

19. januar 2014

Anitta Kristiansen

jeg for dig. er ikke sjovt når der er blødning under en graviditet. har selv blødt under min graviditet med min dreng på over 2 år og han var helt som han skulle da han kom ud. jeg håber det samme gælder dig og at det ikke sker som sidste gang.
et her fra også håber jeg det bedste for dig!

Anmeld

19. januar 2014

LuQa

FamilenStorm skriver:

Sender en masse positiv energi..

Håber at det hele ser fint ud og at den lille spire bliver der...

Stort knus herfra

Mange tak det håber jeg også ❤

Anmeld

19. januar 2014

LuQa

Anitta Kristiansen skriver:

jeg for dig. er ikke sjovt når der er blødning under en graviditet. har selv blødt under min graviditet med min dreng på over 2 år og han var helt som han skulle da han kom ud. jeg håber det samme gælder dig og at det ikke sker som sidste gang.
et her fra også håber jeg det bedste for dig!

Mange tak skal du ha ❤ det er rart ar høre om nogle der har prøvet det hvor alt gik godt alligevel ❤

Anmeld

19. januar 2014

Frk.S

Håber virkelig det går godt.
Man hører om flere der bløder uden at det betyder noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.