Back in town!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2009

Lise

Så er jeg atter hjemvendt fra sommerhus i det sønderjydske  Vi havde en god og hyggelig tur, men altid rart at komme hjem igen. Det er også meget at være otte mennesker på 120 kvm, så flere dage ville formentligt havde givet mig spat!

Vi har ikke oplevet det helt vilde, men slappet meget af. Især jeg har slappet meget af. Har været MAX træt og haft meget kvalme, så jeg har ligget på sofaen og nydt at ynglet blev underholdt af andre  mens jeg ventede på at nogen lavede mad, som jeg ikke havde lyst til at spise alligevel...

Idag har jeg bestilt tid til en scanning, så jeg kan se det nye yngel indeni maven. Det skal jeg på mandag, og glæder mig meget. Men er også lidt nervøs. På trods af kvalmen, trætheden, den alt for skærpede lugtesans og den hastigt voksende vom er jeg nemlig ikke helt overbevist endnu om at der er nogen... Min mor, til gengæld, synes jeg er så tyk at hun mener at jeg enten er længere henne end jeg tror, eller at der må være to

Håber i andre har haft det godt i den forgangne uge - bedre end mig i hvert fald...

Lise 8+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Anja

Håber kvalmen snart forsvinder

Det bliver da spændende at se, om din mor har ret  men generelt tror jeg altså de fleste er større i starten 2. gang end 1.gang ....

Anmeld

1. august 2009

Tynen

Velkommen hjem din gamle krage! 

Jeg glæder mig for vildt til at høre om scanningen på mandag der sikkert bliver en super oplevelse.
Var selv rigtig svær at overbevise og det var på trods af habil opkast/kvalme og en dræbende kronisk træthed, så en tidlig scanning var virkelig guld værd for mig.
Håber at det har samme effekt på dig - Jeg havde en helt anden ro bagefter

Anmeld

1. august 2009

linemus

Hej Lise, velkommen hjem. Ahh, det er fordelen ved at være gravid. Bare ligge og dovne og lade sig servicere med god samvittighed

Held og lykke med scanningen mandag. Ved min første scanning med pigerne var jeg heller ikke overbevist om, at der var nogen derinde, men det var der da, og endda dobbelt op. Så det bliver spændende, om du kommer på mandag aften for at skrive et panisk indlæg om ungerne i din mave. Vi trænger da også til nogle flere twins i juligruppen 

også for at din kvalme snart forsvinder.

- Line

Anmeld

2. august 2009

ivfmarie

hej sveske!

godt at have dig tilbage på pinden igen!

Håber at din scanning i morgen går super - selvfølgelig gør den det!

Knus Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.