Ja han har sgu nok fat i noget, ham Carl-Mar... Men der er dog nogle punkter jeg er lidt uenig i..
"• Han skal have sine egne meninger og sige dem højt, selvom hun bliver irriteret og angriber ham. Sker det, skal han sætte hende på plads, og hun skal undskylde, at hun bebrejder ham for have en anden mening end hendes." - Den er bare alt for gammeldags til mig, jeg skal bestemt ikke undskylde at jeg har en anden mening end Anders og han skal slet ikke prøve på at "sætte mig på plads" fordi jeg er uenig med ham.
"• Han skal give hende en gave hver uge" - I mine øjne, så vil gaverne lige pludselig stoppe med at blive specielle hvis det var jeg fik én hver uge... Jeg får ikke særlig tit (Som i, har fået 4-5 gaver i alle de år vi har været sammen
) gaver, men når jeg får dem, så er de specielle, fordi det er så sjældent jeg får dem 
"• Han skal invitere hende ud hver måned." - Det kan godt være at han har tid/råd til det, men det har vi altså ikke og selvom vi havde, så er der igen det der med at, så er det jo ikke så specielt mere.
"• Hun må ikke kunne styre ham eller få kontrollen over ham." - Nej det må hun ikke, men det må han heller ikke, I vores hjem er vi begge lige bestemmende. Ingen er højere end den anden.
Hvad så med jer? Er i helt enige med listen eller dybt uenige? 
Anmeld