Uge 32+0 med lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

BigHope13

MIWULA skriver:

Wee så ramte vi uge 32

Dog har jeg fået graviditetssukkersyge så har været lidt rundt på gulvet og måtte ligge min kost om. Det er nu gjort og skal så bare stikke mig hver anden dag kun. Heldigvis. 

så på tirsdag skal jeg til jm igen. Glæder mig til at få et skøn af lillepigen og den 4 feb skal vi så til vækst skanning og læge samtale pga. Min sukkersyge. 

Det var lidt herfra. Vi glæder os så meget til at møde lillesøster. 

du har bare den smukkeste mave
øv med sukkersygen, håber du kommer godt igennem resten af graviditeten uden flere skavanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Shiiiiit, jeg synes kun det er et par uger siden du postede billeder fra uge 19-20  Er du gal det går stærkt. 

Super smuk mave!!

Anmeld

20. januar 2014

Flødebollen

MIWULA skriver:

Wee så ramte vi uge 32

Dog har jeg fået graviditetssukkersyge så har været lidt rundt på gulvet og måtte ligge min kost om. Det er nu gjort og skal så bare stikke mig hver anden dag kun. Heldigvis. 

så på tirsdag skal jeg til jm igen. Glæder mig til at få et skøn af lillepigen og den 4 feb skal vi så til vækst skanning og læge samtale pga. Min sukkersyge. 

Flot mave!

Anmeld

20. januar 2014

Mother-love

MIWULA skriver:

Wee så ramte vi uge 32

Flot babybolig

Anmeld

20. januar 2014

MIWULA

Mie89 skriver:

Hvor er du bare smuk gravid  

Øv med sukkersygen ! Jeg har selv lige fået lavet min glukosebelastning nummer 2, og den viste heldigvis kun et blodsukker på 7,2, så det ser ud til at jeg går fri ! Men var virkelig også bange for det ! 

Tusind tak.. Hvor er du heldig. Det er heldigvis ikk så slemt som jeg troede det ville blive..

Anmeld

20. januar 2014

MIWULA

BigHope13 skriver:

du har bare den smukkeste mave
øv med sukkersygen, håber du kommer godt igennem resten af graviditeten uden flere skavanker

Tak hvor er du sød.. Tusind tal

Anmeld

20. januar 2014

MIWULA

Mor11 skriver:

Shiiiiit, jeg synes kun det er et par uger siden du postede billeder fra uge 19-20  Er du gal det går stærkt. 

Super smuk mave!!

Hihi ja dget er ved at være lidt tid siden nu.. Men ja det går så stærkt.. Tusind tak

Anmeld

20. januar 2014

MIWULA

Flødebollen skriver:

Flot mave!

Mange tak

Anmeld

20. januar 2014

MIWULA

Havanagila skriver:

Flot babybolig

Tusind tak

Anmeld

20. januar 2014

Mie89

MIWULA skriver:

Tusind tak.. Hvor er du heldig. Det er heldigvis ikk så slemt som jeg troede det ville blive..

Ved du hvilken betydning det får, for dit graviditetsforløb fremad rettet ? Altså bliver du fulgt tættere (scanninger, samtaler el lign?) eller bliver du sat i gang før måske? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.